  • 31. Data: 2015-01-27 00:38:54
    Temat: Re: L.ipa.TE.lefoniczna pomaranczowka vs. (zgnily) ogryzek
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.3398787540990868942@news.neostrada.pl

    > Niepotrzebnie filozofujesz, współczucie to współczucie, nic więcej.

    Nie filozofuję tylko wyciągam wnioski zgodnie z Twoją insynuacją.
    I nie rżnij mi tu głupa że nie o to Ci chodziło że ma kiepskich znajomych...

  • 32. Data: 2015-01-27 11:37:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-27 o 00:37, Pszemol pisze:

    > Tu znalazłem w 15 sekund trzy fajne, na początek:
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/12
    6473,najbardziej-absurdalne-przepisy-w-polsce.html

    > Fajne czy poszukasz sobie sam fajniejszych?
    >
    > Wiesz, w konkurencji na idiotyczne prawodawstwo nie wybierałbym
    > Polsce partnera sparringowego w postaci USA czy jakiegokolwiek
    > innego państwa z "cywilizowanego Zachodu" bo grozi naszej Ojczyźnie
    > dosyć szybki knock-out i to w pierwszej rundzie.

    Ja bym jednak wybierał.
    Pierwszy z tych podobno durnych polskich przepisów sprawia
    że jadącemu po pijaku autem osobowym zawodowemu kierowcy autobusu
    można zabrać prawo do jazdy autami osobowymi nie zabierając
    mu możliwości pracy zawodowej czyli jazdy autobusem.
    Współczuje ludziom którzy uważają takie rozwiązanie za durne.
    W porównaniu do zakazu gry w domino w niedzielę to jest
    normalny i logiczny przepis.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2015-01-27 15:08:58
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-01-27 o 11:37, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Współczuje ludziom którzy uważają takie rozwiązanie za durne.
    > W porównaniu do zakazu gry w domino w niedzielę to jest

    Przecież napisał że grozi jego Ojczyznie "dosyć szybki knock-out i to w
    pierwszej rundzie." ;-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 34. Data: 2015-02-13 18:25:30
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2015-01-22 o 09:29, Marek pisze:

    > Błagam, wszyscy których znam a mieli iphony dawno się ich pozbyli mówiąc
    > "nigdy więcej". Ogóle rzadko się spotyka właściciela iphona, jeśli już
    > to się okazuje to jakaś ofiara wykluczona cyfrowo, oszołom lub dyrektor
    > d/s marketingu z Warszawy.

    iPhony nie są u nas popularne bo są za drogie jak na polskie warunki. Ja
    ponad 2 lata temu przesiadłem się na iPhona i mówiłem "nigdy więcej
    Androida". Telefon z Androidem musiałem restartować nawet 2 razy
    dziennie żeby w ogóle działał a iPhone po prostu pracował jak powinien i
    już. Miał trochę inną filozofię obsługi do której trzeba się przyzwyczaić.
    Teraz niestety znów mam Androida, musiałem kupić lepszy sprzęt bo iPhone
    4S był już za słaby. No i znów muszę robić restarty co dwa dni żeby
    internet działał...

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2015-02-13 21:41:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marcin P. wrote:

> [...]
    > Teraz niestety znów mam Androida, musiałem kupić lepszy sprzęt bo iPhone
    > 4S był już za słaby. No i znów muszę robić restarty co dwa dni żeby

    to co ty temu telefonu robisz, że musisz go restartować?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2015-02-16 09:17:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-02-13 o 18:25, Marcin P. pisze:
    > Teraz niestety znów mam Androida, musiałem kupić lepszy sprzęt bo iPhone
    > 4S był już za słaby. No i znów muszę robić restarty co dwa dni żeby
    > internet działał...

    Co Ty za telefon masz? Samsunga?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 37. Data: 2015-02-16 11:36:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Mirek Ptak wrote:

    > Co Ty za telefon masz? Samsunga?

    ja mam Samsunga i działa :)

  • 38. Data: 2015-02-19 04:57:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Teraz niestety znów mam Androida, musiałem kupić lepszy sprzęt bo iPhone
    > 4S był już za słaby. No i znów muszę robić restarty co dwa dni żeby

    Czemu nie kupiłeś 5, 5S lub 6?