    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 2 Aug 2015 15:38:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: L~adowanie baterii e-papierosa
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W akumulatorach z litem gęstośc energii jest dużo większa niż w innych. Poza tym tam
    płyną spore prądy. Grzalka ma 2omy do daje przy 4V 2A. Niby są kadmowo niklowe do
    dużych prądów ale to co mogą one dac to dają zwykłe litowo cośtam. Z tą szkodliwością
    to pierdolenie głupich ludzi nie ma co o tym dyskutować żeby nie zejść do ich
    poziomu. Do robienia grzałek potrzebna jes małpia zręczność. Odkąd sam kręcę grzałki
    to mam zamiar zrobić jakąś maszynkę co by pomagała to robić. Na razie od dwóch lat na
    etapie zamiaru jestem. Same druciki z knotem można kupić na allegro. Kosztują mniej
    niż połowa grzalki w sklepie. Mowa o grzałkach do górnych typu EGO. W dolnych nie
    udało mi się samemu zamontować grzalki. Stacjonarnie mam akumulator na kablu. Ze
    starej baterii od laptoka wyjąlem dwa połączone równolegle akumulatory. Wywaliłem z
    uszkodzonej głowki elekronikę i zrobiłe styki. Dymi jak talala. Dwa takie mam. Jedyna
    potencjalna wada to że ładują sie prawie dwa dni.