  • Data: 2013-10-02 17:50:55
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-02 17:25, Shrek pisze:

    > Nie mogę. Strona NIKu padła;)

    Trzeba było wcześniej przeczytać :>

    > Nie był - zjazd w Karową to objazd jeszcze długo przed postawieniem
    > fotoradaru.

    Co nie był? Oczywiście że był wcześniej projektowany i nie miało to
    związku z ograniczeniem, które się pojawiło z tytułu objazdu
    tunelu. Przestań bredzić.

    > Napiszę ci to wolno bo widzę, że wolno czytasz- zmiana organizacji ruchu
    > polegała tylko i wyłacznie na zmianie ograniczenia z 30 na 50 (i
    > zliwkidowaniu radaru, ale to podobno przypadkiem;)

    Piszesz nieprawdę. Dodatkowo zapominasz o tym, że ograniczenie
    do 30km/h było również za FR.

    > Więc proszę cię nie pisz tu, że 30 na 50 to efekt zmiany organizacji
    > ruchu, ani że ta 30 to efekt objazdu przez Karową (który istniał chyba
    > dwa tygodnie).

    Nie tylko przez Karową - efekt zmiany organizacji ruchu/objazdu.

    > Mogę jeszcze dodać twoje twierdzenie, że fotoradar
    > wprowadzono na prośbę mieszkańców;) Centrum stomatologii, szpitala, BUW
    > i okolicznych krzaków.

    Bredzisz - wolałbym byś trzymał się faktów i nie wmawiał mi różnych
    rzeczy. No, ale przy tak zawodnej i wybiórczej pamięci to wszystko
    jest możliwe :>

    > Weź proszę pod uwagę, że są ludzie, którzy
    > tamtędy jeżdzą.

    Co nie znaczy, że piszą prawdę:>