  • Data: 2013-10-01 21:05:10
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-01 20:43, masti pisze:

    > nie. To tylko oznacza, że kierowcy nie dają się złapać.

    Nieprawda. Owszem, w części jest prawdziwe, że nie dają się złapać.

    > Ocena tego czy
    > się poprawiło jest własnie jedną z rzeczy, którą bada NIK. Jak na razie
    > to nie masz żadnych danych by stwierdzić czy się poprawiło.

    Mam. Wystarczy mi gwałtowny spadek wypadków/ofiar na 8, czy
    spokój po wprowadzeniu systemu na Sobieskiego/Sikorskiego, czy
    w Tarczynie.

    > To co wyciekło na razie to to, że straszacy oszukiwali przestawiając
    > nielegalnie FR z miejsc uzgodnionych z policją w te, gdzie mogły dużo
    > zarabiać.

    Czy aby na pewno wyciek z ostatniej kontroli?

    > Co swiadczyłoby tylko o tym, że nie są to miejsca gdzie służą
    > poprawie bezpieczeństwa

    Patologię należy eliminować i kierować ujawnione sprawy do prokuratury.