  • Data: 2013-10-01 21:20:02
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-01 20:59, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    u-fotoradarow-przez-straze-gminne-i-miejskie.html

    > Ha, czyli tak jak myślałem. Zmieniło się prawo w tej materii
    > i nadzór nad tym bałaganem. Jak najbardziej byłem i jestem za
    > ograniczaniem patologii. A co samego artykułu - jedna Kobylnica
    > Polski nie czyni.

    Kobylica stała się symbolem, bo przegieli najmocniej - raport nie
    dotyczy Kobylicy tylko całego kraju, NIK się takimi pierdołami jak jedna
    gmina raczej nie zajmuje, a i Kobylicy nie ma w tytule raportu -
    niecelny strzał.

    Drugie dno jest takie, że przeginając zwrócili na siebie uwagę, i władza
    centralna się wkurwiła, że to oni mieli brać, a im jakiś wójt bezczelnie
    całą beczkę zajumał, zamiast tą łyżeczką cierpliwie swoją dolę podbierać.

    > LOL - co powie NIK to jedno (a mówi różne rzeczy), ale poprawa
    > bezpieczeństwa związana z zastosowania FR jest bezsporna i to
    > nie od dzisiaj. Sprawdź sobie program "bezpieczne drogi".
    > Patologie należy eliminować.

    Ok - czekamy z nicierpliwością na raport - jak wyjdzie, że w powiedzmy
    80% przypadków bezpieczeństwo się poprawiło - ja szczekam, jak nie to ty
    - umowa stoi?

    > Likiwdacja!=Bankructwo

    LOL;) Podziwiam twoją naiwność. A teraz wytłumacz, jak twoim zdaniem
    liwkidacja fotopstyczka wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo?

    > Teza fałszywa - stawiane było z innych przyczyn.

    Shrek - Teza - stanie pod drzewem w czasie burzy jest powodem
    zwiększenia prawdopodobieństwa trafienia piorunem. Udowodnienie tezy -
    statystyki i prawa fizyki.

    Artur - teza jest fałszywa - powodem stania pod drzewem w czasie burzy
    jest uniknięcie skutków opadów atmosferycznych. Udowodnienie tezy -
    zbędne, jest to fakt bezsporny;)

    > Oczywiście.

    Oczywiście;)

    Shrek.