  • Data: 2020-04-01 14:59:51
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Taki Ortograficzny Żołnierz Wyklęty. A może po prostu nie wie,
    > że wojna się skończyła? Jak ten japoński żołnierz, Hiroo Onoda,
    > który w filipińskiej dżungli potrzebował 29 lat, by zorientować
    > się, że II wojna światowa już się skończyła. No, ale 75 lat na
    > Bałutach? Polak potrafi.

    Staruszek u spowiedzi:
    - Proszę księdza, w czasie wojny ukrywałem człowieka u mnie w piwnicy.
    - To bardzo dobry uczynek, chwalebny!
    - Ale proszę księdza, za każdy dzień musiał mi płacić 100 dolarów.
    - To zrozumiałe, ryzykowałeś życiem, to żaden grzech.
    - Co za ulga - mówi staruszek, oddala się na parę kroków, ale po chwili
    wraca i niepewnie pyta:
    - A może powinienem mu powiedzieć, że wojna się już skończyła?

    (chociaz ja wole wersje z zydówka która codziennie robi mu loda :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?