  • Data: 2020-04-01 18:41:18
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Ustal nadir wspólna wersję z Krisem bo chwilowo macie różne. Kris
    > napisał ze jednak państwo się opiekuje tymi na kwarantanach. Do czasu
    > kiedy ustalisz to bardziej jemu wierzę niż Tobie. A jak nie pasuje to
    > jedź do niemcow. Przy wyjezdzie u nas kwarantanny nie ma. Tylko jak
    > wyjedziesz to nigdy na stałe nie wracaj.

    Mamy tylko na papierze mniej zachorowań i śmierci na koronowirusa niż
    Niemcy bo zamiast ludzi badać i leczyć zamykamy ich w domach. A jak się
    zamyka, to wypada nakarmić, nawet w więzieniu.
    W Niemczech możesz sobie za niecałe 200 euro walnąć prywatnie test, a u
    nas szpitale żebrzą o maseczki.
    Kris napisał, że karmią, a ktoś inny, że nie, ja tam wiedzy o
    dokarmianiu z pierwszej ręki nie mam. Natomiast moja żona pracuje w
    firmie, która teraz zajmuje się tym, żeby nadal leków, maseczek czy
    innych pierdół nie zabrakło między innymi dla ciebie. W ramach ochrony
    od opiekującego się państwa dostała dwie maski, które wystarczają na 30
    minut każda, paczkę rękawiczek nitrylowych na dwie osoby oraz SZTUKĘ
    jednorazowego kombinezonu ochronnego Tyvek. Jeszcze go nawet nie
    rozpakowali, bo dostali zalecenie od przełożonych żeby nie nadużywać
    tych rarytasów.
    Także możesz mnie cmoknąć chubek czuja.