  • Data: 2013-03-17 10:35:19
    Temat: Re: Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
    Od: "szufela" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Red Bull bardzo szybko jedzie na nowych oponach, a po kilku okrążeniach mocno spada

    > tempo, w przeciwieństwie do Lotusa - Raikkonen jechał bardzo szybko na długo
    > używanych oponach.
    > Force India "nie jedzie" na miękkich oponach. Bzdury opowiadal Zientarski i reszta
    > studiu, że zespół źle przewidział zużycie tych opon - Sutil kiepsko jechał od samej

    > początku ostatniego stintu..
    > Czy Polsat nie mógłby posadzić w studiu kogoś, kto kopałby Borowczyka w

    Generalnie wszystko sie zgadza. Na razie 3 zespoly sa blisko siebie, mam tylko
    nadzieje ze RBR znowu nie kombinuje z jakimis niedozwolonymi nastawami czy mapowaniem

    w Q.
    Hamilton jednak mial nosa uciekajac z McL, co ? Chociaz Mercedes tez sporo odstaje od

    czolowki.
    Poziom komentarza w polsacie to problem nie od dzisiaj :)

    sz.