  • Data: 2013-03-17 11:58:56
    Temat: Re: Kwalifikacje GP Australii - gdzie na żywo?
    Od: <6...@9...115856.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Axel w
    <news:ki402o$9u$1@mx1.internetia.pl>:

    > Czy Polsat nie mógłby posadzić w studiu kogoś, kto kopałby Borowczyka w
    > kostkę w momencie, jak zaczyna opowiadać bzdury?

    "No i co? Moryc has left the building? Jeno Ędrju i Włodzio w tandemie będą
    nam pierdoły żenić? W sumie to mam taką nadzieję, bo jakiś w miarę rozsądny
    i naumiany obywatel to by się tam już dawno przydał. Ale cieszmy się i
    chwalmy pana, Mr. siwagrzywa-i-porcelanowy ząb jest na miejscu, wic na bank
    dowiemy się wszstkiego o tym kim jest Montezemolo, jak sympatyczny jest
    Kimi, kogo dmucha Szercinger i czy Ędrju osobiście przechodził przez powiew
    bąka Widżeja Malji. alleluja!"

    "Borze, tyle lat i sezonów, a Ędrju nadal nie ma nic do powiedzenia. Ale
    kariera pana Grzesia chyba będzie krótka. Za często się wtranca pięknemu."

    <http://www.facebook.com/pages/Nieoficjalny-Fan-Klub
    -Andrzeja-B-Maurycego-K-i-Wlodzimierza-Z/10825861253
    1604?ref=stream>

    Nic dodać...

    --
    'Tom N'