  • Data: 2011-05-09 09:08:41
    Temat: Re: Kurs na C ( zabrane prawko)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-08 23:13, pm pisze:
    > ?> Tego w watku inicjujacym nie bylo, ale... pytanie czy kursant "prowadzi
    >>
    > niby słusznie - w rozumieniu "ponosi odpowiedzialność za pojazd i skutki
    > jego prowadzenia"
    > tyle że jakiś czas temu babka która podczas nauki (uczona)
    > spowodowała wypadek dostała za to wyrok
    > była dość głośna sprawa

    Pamietam, wg. mnie tak nie powinno byc.
    Kierowca przejmuje odpowiedzalnosc za swoje poczynania odbierajac PJ. W
    koncu po to jest to szkolenie. Zreszta kursant w "L"ce nie ma
    praktycznie zadnej wladzy, wykonuje polecenia instruktora, wiec
    obarczanie go odpowiedzialnoscia za zdarzenie drogowe nie jest sensowne.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl