  • 1. Data: 2010-11-18 12:36:57
    Temat: Kurs fotografii ???
    Od: Norbert <n...@M...com>

    WItam.
    Chciałem zapytać czy są organizowane w Warszawie lub okolicach jakieś
    kursy fotografii które są ewentualnie współfinansowane przez urząd pracy
    lub inne instytucje.
    Żona jest obecnie na wychowawczym ale chciałaby założyć swoją firme i
    zajmować się fotografowaniem imprez okolicznościowych itp, nie ma jednak
    wykształcenia w tym kierunku i dlatego poszukujemy jakiejś szkoły czy
    kursu który dałby jej podstawy do wejścia w ten zawód.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-11-18 21:29:51
    Temat: Re: Kurs fotografii ???
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Norbert napisal:
> [...]
    > wykształcenia w tym kierunku i dlatego poszukujemy jakiejś szkoły czy
    > kursu który dałby jej podstawy do wejścia w ten zawód.

    Zafascynowała się 'Majką' w trakcie tego siedzenia na wychowawczym? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-11-18 21:53:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Norbert wrote:
> [...]
    > jednak wykształcenia w tym kierunku i dlatego poszukujemy jakiejś
    > szkoły czy kursu który dałby jej podstawy do wejścia w ten zawód.

    jak jej dadzą też aparat to niech próbuje.. :)

    ale wyżyć z tego to marna szansa. nawet sie jej nei zwróci inwestycja w
    sprzęt (pewnie z 10000 minimum)

  • 4. Data: 2010-11-18 21:57:35
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jacek_P napisał(a):

    > Zafascynowała się 'Majką' w trakcie tego siedzenia na wychowawczym? ;)

    Nie , raczej ma dosyć pracowania u jełopów wyzyskiwaczy i chce przejść
    na swoje...

  • 5. Data: 2010-11-18 22:00:13
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > jak jej dadzą też aparat to niech próbuje.. :)
    >
    > ale wyżyć z tego to marna szansa. nawet sie jej nei zwróci inwestycja w
    > sprzęt (pewnie z 10000 minimum)

    Aparat jest. Nikon D80 na początek wystarczy. Co do szans to jednym się
    udje innym nie. I niepotrzebne tu dywagacje lecz informacje :-P

  • 6. Data: 2010-11-19 05:53:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Norbert wrote:

    > Aparat jest. Nikon D80 na początek wystarczy. Co do szans to jednym
    > się udje innym nie. I niepotrzebne tu dywagacje lecz informacje :-P

    lampa błyskowa jest? drugie body na support jest? no i zasadnicze pytanie...
    czy szanowna małżonka w ogóle fotografuje, znaczy ma jakąś iskrę bożą/talent
    do tego?

    nie traktuj tych pytań ofensywnie tylko do przemyślenia. Bo bycie fotografem
    sie wydaje takie proste i fajne ale diabeł tkwi w szczegółach. Z drugiej
    strony to może lepiej by było poszukać jakiegoś wyrobnika imprezowego i
    spróbować troszkę porobić za pomocnika, podpatrzyć jak sie te imprezy robi
    itd... nawet praca dla ostatniego ciecia wiele daje w zakresie warsztatu
    także biznesowego.

  • 7. Data: 2010-11-19 07:50:31
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > lampa błyskowa jest? drugie body na support jest? no i zasadnicze
    > pytanie... czy szanowna małżonka w ogóle fotografuje, znaczy ma jakąś
    > iskrę bożą/talent do tego?
    Lampy jeszcze nie ma ale to nie problem , kupie.
    Drugiego body nie ma , mysle ze na start nie jest nieodzowne.
    Iskra owszem , ogromna , fotografuje wszystko co się da zarowno D80 jak
    i zwykłą małpką. W D80 brakuje jej jeszcze techniki co do ustawien itd
    ale jest chetna do nauki. Interaktywne kursy fotografowania national
    geografic są w tej chwili grane.

  • 8. Data: 2010-11-19 08:34:07
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Nie , raczej ma dosyć pracowania u jełopów wyzyskiwaczy i chce przejść
    > na swoje...

    to niech się pilnuje, bo jeszczy biznes się rozkręci i zostanie jednym z nich.

  • 9. Data: 2010-11-19 08:40:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > to niech się pilnuje, bo jeszczy biznes się rozkręci i zostanie jednym z
    > nich.

    Eeee nie grozi :)

  • 10. Data: 2010-11-19 08:46:22
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Norbert napisal:
    > Drugiego body nie ma , mysle ze na start nie jest nieodzowne.

    Jest absolutnie nieodzowne, choćby w formie kompaktu. Wytłumacz
    klientowi, że ze ślubu zdjęć nie będzie, bo ci pierwsze i jedyne
    body... padło. Podejmiesz się takiego tłumaczenia? To lepiej
    od razu kalkuluj OC, jak klient będzie cię ścigał za straty.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek