  • 31. Data: 2009-01-20 05:33:38
    Temat: Re: Kupować teraz słaby sprzęt czy czekać 2 lata?
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Piotr Rezmer napisał(a):

    > A ile kosztują części do rometa? Jesteś pewien że są łatwo dostępne?

    A co go to? :)
    Z dostepnych opinii wynika, ze sprzet nie jest szczegolnie zawodny, wiec
    po co straszyc zelaznym wilkiem? Zreszta Romet dosc mocno wchodzi na
    polski rynek i nie sadze, by zachowywal sie jak pierwsza lepsza firma
    "krzak".

    > Ps. Ja do swojej xlrki w zasadzie kupuję zestaw napędowy, opony, olej i
    > kierunkowskazy. Reszta się nie psuje.

    No. Zupelnie jakbym czytal opisy z uzytkowania nowego Rometa :)
    BTW ile kosztowala twoja xlrka? :)

  • 32. Data: 2009-01-20 08:44:09
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości

    > Romet ma akurat 2 lata gwarancji więc jeśli zakładasz jazdę na 2 sezony to
    > częściami nie musisz się przejmować.
    > No chyba, że coś sam rozwalisz (odpukać !!!) to w najgorszym przypadku
    > ściągniesz na zamówienie
    > (dostawa do serwisu 2 razy w tygodniu)
    U mnie sasiad powozi wlasnie takim ROmetem i ZTCW nic przy nim nie robi.
    Leje i smiga az milo. Wczesniej mial Simsona i wiecznie cos dlubal.
    Teraz jest panisko. No i z daleka taki Romet wyglada calkiem calkiem.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 33. Data: 2009-01-20 10:57:08
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    >Romet wychodzi mnie na teraz 3700 i to jest max jaki mogę dać. Używki
    .roczne można dorwać za 2,5-3 tys.

    a nie patrzyłeś za starym dobrym GS500 ?? ludzie z forum na ktorym siedze
    wyrywali to moto już za 3500tyś w niezłym stanie. Fakt że roczniki koło '90
    ale co z tego? jak wyszukasz dobry egzemplarz to nic nie tracisz.
    Sam latam na gs500 '99 i jest spoko, choć w przyszłym sezonie przesiadam
    się na ktma i w teren ładuje.

  • 34. Data: 2009-01-20 11:02:55
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    używalności... chyba że za bardzo panikuje i brać japonię i się uczyć?
    Np. ten kolo ma sporo tanich sprzętów

    http://www.moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?ui
    d=227803&order=pd

    **
    nawet fajne te jego sprzety. Jadąc do gościa który ma ich wiecej, masz
    wieksza szanse, że wrócisz z dobrym moto. Przysiadziesz sie do kilku itd.
    Tak jak pisałem, lepiej kupić cos takiego niż rometa 125, bo szybko sie może
    znudzić.

  • 35. Data: 2009-01-27 06:46:34
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał:

    > Czepiasz sie PiDzeju. :P
    > Nie chodziles w jego butach, wiec nie powinienes szafowac propozycjami
    > zmiany zony ;)

    Zbigi Ty nie widzisz ze Piotr dobrze radzi?!
    Chlopak ma slaba motywacje, po co ma moto kupowac.
    Zmoknie na drodze albo w kaluze wpadnie i co?
    We fiaciku wygodniej bezpieczniej i do sklepu po
    zaopatrzenie mozna podjechac. Rometa i tak w niedlugim czasie
    pewnie trzeba bedzie na cos zamienic, moze zona namowi
    kolege na zakup wypasionego wozka dziececego z amorami na alusach
    i tez milo bedzie. Po co te wszystkie klopoty z motocyklami?;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 36. Data: 2009-01-27 08:06:44
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 27 Sty, 07:46, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:
    > Chlopak ma slaba motywacje, po co ma moto kupowac.

    Chłopak ma poukładane w głowie po porządku: najpierw zrobię co trzeba,
    potem zrobię co lubię. A wy, widzę, raczej zgodnie z tryndem
    reklamowym "zrób sobie dobrze już teraz, natychmiast - jesteś tego
    warta"!

    Nikanor
    DL650
    DR350
    Agility 125

  • 37. Data: 2009-01-27 17:41:37
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Nikanor" napisał:
> [...]
    >potem zrobię co lubię. A wy, widzę, raczej zgodnie z tryndem
    >reklamowym "zrób sobie dobrze już teraz, natychmiast - jesteś tego

    Hahaha;)
    Powiedziala ta co trzy sprzety w sigu ma;))
    A ja tylko jeden motocykl mam, na wiecej
    zona mi nie pozwala!
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 38. Data: 2009-01-27 17:50:03
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Sybi pisze:

    > Hahaha;)
    > Powiedziala ta co trzy sprzety w sigu ma;))
    > A ja tylko jeden motocykl mam, na wiecej
    > zona mi nie pozwala!

    a ile Nikanor ma żon ? ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 39. Data: 2009-01-27 21:27:26
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał:
    > a ile Nikanor ma żon ? ;)

    Czyli ilosc posiadanych moto jest odwrotnie
    proporcjonalna do ilości posiadanych zon!
    CBDU;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 40. Data: 2009-01-27 21:31:05
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sybi"
    >Czyli ilosc posiadanych moto jest odwrotnie
    >proporcjonalna do ilości posiadanych zon!

    Liczba! Na wszelkich bogów, liczba, a nie ilość.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb THE PRINCIPAL'S TOUPEE IS NOT A FRISBEE(Bart
    `b K...@e...eu.org d' Simpson on chalkboard in episode 9F12)