  • 21. Data: 2009-01-19 15:09:57
    Temat: Re: Kupować teraz słaby sprzęt czy czekać 2 lata?
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    b...@o...pl pisze:

    > no kurde przekupiła mnie :P a fiacik 1 klasa i złego słowa na niego
    > nie powiem

    NIE KUPUJ motocykla. Ani teraz, ani nigdy.
    Rometa (może?) se kup, ale 50.

    --

    pozdr
    pj

  • 22. Data: 2009-01-19 15:33:52
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    (pj) napisał(a):

    > NIE KUPUJ motocykla. Ani teraz, ani nigdy.
    > Rometa (może?) se kup, ale 50.

    Czepiasz sie PiDzeju. :P
    Nie chodziles w jego butach, wiec nie powinienes szafowac propozycjami
    zmiany zony ;)
    A ja podtrzymam swoja opinie - niech kupuje tego Rometa 125ccm (lub cos
    w podobnej klasie) i nie probuje nawet spogladac w zdecydowanie wieksze
    japonie w tej samej kategorii cenowej.
    Zeby nie bylo, zem uprzedzon - jak dobrze wiesz, sam mam i uzywam
    motocykle z lat 80 zeszlego wieku :)

  • 23. Data: 2009-01-19 16:39:12
    Od: p...@g...com

    Bierz tego Rometa i już. W 2 lata sporo się możesz nauczyć odnośnie
    techniki jazdy. Może Romet nie jest jakimś szczytem marzeń, ale jak
    upadnie i się skaleczy nie będzie Ci żal (jak to kolega pisał już
    wcześniej) :)
    Nie kupuj używek, jeśli nie znasz się na motocyklach i nie wiesz gdzie
    szukać skaz!!! Większość używanych moto jest sprowadzone z zachodu i
    są to moto powypadkowe sprzedawane jako bezwypadkowe, okacje, igły
    itp. Nie daj się nabrać. Osobiście widziałem już zbyt wiele motocykli
    tego typu. Najgorsze, że sprzedawca zawsze idzie w zaparte: "nie no
    bezwypadkowy, przebieg 2000 km tylko", nawet jeśli zobaczysz pod
    siedzeniem naklejkę po niemiecku, że ostatnia wymiana oleju robiona
    była po 64000km ;)))
    Zresztą nawet zakładając, że kupisz używkę w dobrym stanie i tak byś
    musiał dorzucić do niej jakieś 500 do 2000 zł, za przeglądy, wymiany
    itp. Jeśli kupisz używkę w kiepskim stanie wydatki rosną i rosną, na
    drooogie części. Kupuj Rometa i szalej chłopie, tylko nie zapomnij
    kupić również Kasku, Butów, Rękawiczek, Kurtki (to takie minimum) bo
    na to masz oczywiście odłożone pieniądze (min.1500 zł), prawda? ;)

    Pozdrawiam i powodzenia
    Ragnar

  • 24. Data: 2009-01-19 16:44:34
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    p...@g...com pisze:

> [...]
    > musiał dorzucić do niej jakieś 500 do 2000 zł, za przeglądy, wymiany
    > itp. Jeśli kupisz używkę w kiepskim stanie wydatki rosną i rosną, na
    A ile kosztują części do rometa? Jesteś pewien że są łatwo dostępne?

    Ps. Ja do swojej xlrki w zasadzie kupuję zestaw napędowy, opony, olej i
    kierunkowskazy. Reszta się nie psuje.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2009-01-19 17:28:27
    Od: b...@o...pl

    > drooogie części. Kupuj Rometa i szalej chłopie, tylko nie zapomnij
    > kupić również Kasku, Butów, Rękawiczek, Kurtki (to takie minimum) bo
    > na to masz oczywiście odłożone pieniądze (min.1500 zł), prawda? ;)

    kase na ubranie mam, dlatego tyle zostało na moto...

  • 26. Data: 2009-01-19 17:31:27
    Od: b...@o...pl

    > A ile kosztują części do rometa? Jesteś pewien że są łatwo dostępne?

    Części nie są łatwo dostępne, powiedzmy, że średnio dostępne. Cenowo
    jakoś nie powalają. Z tego co kalkulowałem przelecę nim około 10kkm i
    dużo wymieniać nie trzeba będzie.

  • 27. Data: 2009-01-19 18:38:51
    Od: p...@g...com

    > kase na ubranie mam, dlatego tyle zostało na moto...

    Godne pochwały, inni mogli by brać przykład!

    > A ile kosztują części do rometa? Jesteś pewien że są łatwo dostępne?
    Nie mam doświadczenia z rometami, ale podejrzewam (nie wiem na pewno),
    że na polskim rynku części raczej są chociaż to chińska marka ;)
    Co do cen części, to tu też mogę tylko domniemywać, ale na logikę,
    jeśli moto kosztuje 3-4 tysie, to poszczególne części z jakich się
    składa nie mogą być z najwyższej półki cenowej.

    >Ja do swojej xlrki w zasadzie kupuję zestaw napędowy, opony, olej i kierunkowskazy.
    Reszta się nie psuje.
    Szczęściarzu :) No ale masz moto które słynie z niezawodności :)

    Pozdrawiam
    Ragnar

  • 28. Data: 2009-01-19 19:48:05
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    >Części nie są łatwo dostępne, powiedzmy, że średnio dostępne. Cenowo
    >jakoś nie powalają. Z tego co kalkulowałem przelecę nim około 10kkm i
    >dużo wymieniać nie trzeba będzie.

    Romet ma akurat 2 lata gwarancji więc jeśli zakładasz jazdę na 2 sezony to
    częściami nie musisz się przejmować.
    No chyba, że coś sam rozwalisz (odpukać !!!) to w najgorszym przypadku
    ściągniesz na zamówienie
    (dostawa do serwisu 2 razy w tygodniu)

  • 29. Data: 2009-01-19 20:15:17
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 19 Sty, 15:59, b...@o...pl wrote:

    > no kurde przekupiła mnie :P a fiacik 1 klasa i złego słowa na niego
    > nie powiem

    z rometem jak z tym fiacikiem, złego słowa nie powiesz :)
    .. na początku

    bierz nie pytaj, jeździj i ciesz się

    co do żony to nie znam takiej coby się nie czepiała? chyba że ja mało
    wiem?
    reszta to wirtualni twardziele są :)

    --
    Wiadro
    bez żony

  • 30. Data: 2009-01-19 20:59:59
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Brac 125cmm i smigac po wawie i sie cieszyc czy czekac dalej na
    > cos co bedzie juz bardziej 100% motocyklem?

    Biorac pod uwage moje wlasne odczucia i doswiadczenia (jezeli nie
    masz alternatywy) to jednak poszedlbym w "Rometa" czy cos podobnego w
    sensie finansowym - po prostu co sobie pojezdzisz to Twoje. A to
    jednak dwa lata zycia - szkoda czasu na taka strate.

    Sebastian S.