  • Data: 2010-01-01 09:55:30
    Temat: Re: Kupować antenę czy nie ?.
    Od: "Harrison Bergeron" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ciekaw jestem tylko jakim cudem antena o wiekszym zysku (siatka - 14dbi)
    > moze byc gorsza od yagi A1911 o zysku 13.6dbi

    Ja tam nie wiem ile dbi miała moja stara siatka. (!)
    Jedyne co mogę teraz powiedzieć, to to że w mojej (subiektywnej) ocenie
    obecna antena zapewnia mi lepszy odbiór niż antena poprzednia.
    Jeśli kogoś interesuje mogę dokładnie opisać jakie zmiany na plus i minus
    zaobserwowałem.

    Pozdrawiam CU
    Harrison Bergeron