    From: "R.M." <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kupować antenę czy nie ?.
    Date: Thu, 31 Dec 2009 19:24:31 +0100

    Jarek P. wrote:

    > Była to chyba jedyna wtedy dostępna antena szerokopasmowa, jej
    > instalacja była prosta i możliwa do przeprowadzenia "ze śfagrem, po
    > wypiciu flaszki" no i była po prostu modna, jako coś superdobrego.
    > Klasyczna instalacja z anteną VHF, UHF, zwrotnicą i osobnym wzmacniaczem
    > wymagała jednak kogoś, kto ma choć cień wiedzy, jak toto połączyć, a i
    > liczne możliwe do popełnienia błędy montazowe (lub zwykła mała trwałość)
    > powodowały, że i zawodna taka instalacja była od grilla bardziej.
    >
    > A co do jakości takiego grilla - już chyba ze dwa razy pisałem o tym na
> [...]

    powiedz jakim sposobem antena log miala byc lepsza od siatkowej?

    APS 8 zysk 14dbi
    http://www.dipol.com.pl/antena_asp-8_wersja_a_z_syme
    tryzatorem_A0028.htm

    zysk 6 dbi
    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_szerokopa
    smowa_o_strukturze_logarytmiczno_periodycznie_dipolo
    wej_mlog_6-60_A4011.htm

    zysk 12 dbi
    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_szerokopa
    smowa_logarytmiczno_-_periodyczna_log_2-69_digital_A
    4015.htm

    czyli siatkowe maja wiekszy zysk (przynajmniej w pasmie UHF)