  • Data: 2014-11-12 13:05:06
    Temat: Re: Kupno zamochodu
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-12 11:17, mz pisze:

    > Co do umówienia się w warsztacie to też o tym myślę i tak zrobię.
    > Ale wiem, że nie wszystko w warsztacie wyjdzie, tym bardziej, że
    > warsztat w miejscowości sprzedającego więc zawsze jest
    > prawdopodobieństwo, że trafisz na znajomego sprzedawcy. A poza miasto
    > już mało kto sie zgodzi wyjechać. Proponowałem nawet kilku sprzedawcą,
    > niech przyjadą do mnie do warsztatu w moim mieście (ok 200km) jeśli
    > mechanik stwierdzi, że auto ok wówczas biorę zwracam koszt dojazdu i
    > jeszcze odwiozę z powrotem lub dam na bilet. Ale na to mało kto się
> [...]

    Masz dość wygórowane wymagania. Kiedy ja sprzedawałam samochód, kupujący
    pokrył koszty kontroli pojazdu i nie było nawet mowy o tym, żebym to ja
    je pokryła w razie negatywnej opinii w warsztacie. Zresztą
    prawdopodobnie bym na coś takiego nie poszła, pomimo że w aucie nie było
    nic do ukrycia. Gdyby sprzedający miał ponosić koszty kontroli przy
    każdym zainteresowanym potencjalnym kupującym, to nieźle by do tego auta
    dopłacić musiał, zanim by je sprzedał.
    No cóż, kupno używki zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem i koniecznością
    wymiany jakiejś części. Jeśli tak bardzo się tego obawiasz, to kup nowy
    samochód w salonie.

    Ewa