  • 11. Data: 2010-02-19 11:40:51
    Temat: Re: Kupno w Niemczech - co z pieniędzmi?
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Moje doswiadczenie mowi: placisz gotowka, nie ma problemow.
    > Niemiec nie chcial slyszec o zadnych przelewach, tym bardziej
    > z Polski.

    Mala korekta: dokladnie powiedzial, ze jezeli ja powiem ze biore
    to kasa ma byc w tym momencie u niego na koncie. Czyli sprzeda temu, kto
    pierwszy przeleje mu kase lub zaplaci gotowka. Nie chcial slyszec
    o zadnych przelewach ktore ja wykonam a pieniadze beda u niego
    kiedys tam w przyszlosci (nawet w opcji ze on mi auto wyda dopiero
    po wplynieciu kasy). Wiec dalem sobie siana, wzialem gotowke,
    kupilem, zaplacilem, wyrobilismy tablice zolte i za 2 godziny
    wracalem nowo kupionym samochodem.

  • 12. Data: 2010-02-19 11:44:18
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > mam tam rodzinę...

    Może przelej rodzinie kasę na ich konto, a potem niech na
    miejscu wypłacą? Oczywiście jak masz zaufanie, bo z tym
    różnie bywa ;-)

  • 13. Data: 2010-02-19 12:16:57
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Otwórz konto walutowe w PL (WBK ma za free), ustal wysoki limit wypłat z
    bankomatu i jedziesz. Jak będziesz wypłacał euro za granicą z konta w
    PLN to stracisz dużo na przewalutowaniu.

    pozdr.
    stebi

  • 14. Data: 2010-02-19 12:19:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.02.2010 AL <a...@s...tam> napisał/a:
    > ale musialbys sie wpierw zorientowac, jakie formy zaplaty respektuje
    > sprzedajacy.
    > (przykladowo - kupujac citroena placilem przelewem, rodzice kupowali VW
    > i jedyna opcja zaplaty byla gotowka !!!)

    Ale w salonie polskim? Nowe auto wyłącznie za gotówkę, czy mówimy o
    używanych?
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2010-02-19 12:27:55
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    MadMan pisze:

    > Hm, kilka * 0 zł to ile będzie? :)
    > Inna sprawa że przewalutowanie w mBanku z tego co wiem jest średnio
    > korzystne. No i dzienny limit 30.000 zł może nieco wadzić.

    Wlasnie o te przewalutowania chodzi - co z tego ze nie placisz za
    wyplate, jak odbierajac >100 euro dostajesz po tylku na kursie wiecej
    niz srednia rynkowa.

    BTW Polbank mial zawsze najlepsza opinie w tej kwestii - tj najlepiej
    rozliczane kursy - zadzwon i dowiedz sie jak jest dzisiaj (po jakim
    kursie licza) - czasem byl on rowny kursowi NBP :)

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 16. Data: 2010-02-19 16:25:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    Samotnik pisze:

    > Ale w salonie polskim? Nowe auto wyłącznie za gotówkę, czy mówimy o
    > używanych?

    nowe, nowe w ASO - citroen w Chorzowie, VW w Zabrzu

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 17. Data: 2010-02-19 16:31:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > nowe, nowe w ASO - citroen w Chorzowie, VW w Zabrzu

    Rany, cieżko mi to sobie wyobrazić. Sto tysięcy peelenów (albo więcej,
    wszak VW potrafią być drogie) to już chyba walizka? ;)
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2010-02-19 16:33:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 15:31:03 +0000 (UTC), Samotnik wrote:

    >Rany, cieżko mi to sobie wyobrazić. Sto tysięcy peelenów (albo więcej,
    >wszak VW potrafią być drogie) to już chyba walizka? ;)

    male pudeleczko. Na dobra sprawe nawet gruba koperta.

    J.

  • 19. Data: 2010-02-19 20:13:01
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Macios" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są inne opcje? Takie salony przyjmą przelew z Polski? A może wyjąć z
    > bankomatu? mBank ma darmowe bankomaty za granicą, ale nie wiem, jak to w

    Jak juz koledzy napisali za przewalutowanie zaplacisz jak za zboze. W
    kantorze kupisz po srednim kursie.
    Jedz z kims, bedzie moze bezpieczniej. Z mojego doswiadczenia wszyscy chca
    gotowke.

    Jarek

  • 20. Data: 2010-02-19 20:54:49
    Temat: Re: Kupno w Niemczech - co z pieniedzmi?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-19, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > male pudeleczko. Na dobra sprawe nawet gruba koperta.

    To jest co najmniej 500 banknotów. Walizka to to nie jest[1], ale
    zwykła koperta też nie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    1 - jak wszyscy z filmów powinni kojarzyć, walizka to milion dolców w
    studolarówkach - czyli 10'000 banknotów.