  • 11. Data: 2016-09-20 12:06:53
    Temat: Re: Kupno używanego samochodu - co dalej - procedury
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsA6896CEF5EA13budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Moze sto lat temu jak nie było komputerów.
    >Dzis nie ma zadnego.

    Ale to wprowadzili pare lat temu, jak juz komputery byly :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-09-20 12:17:50
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA6896CEF5EA13budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Moze sto lat temu jak nie było komputerów.
    > Dzis nie ma zadnego.
    > Ale to byłby cud zeby jakis urzednik to zauwazył.

    Nie miej pretensji do urzędnika tylko do ustawodawcy, że wymyślił głupie
    przepisy.
    Naklejki, hologramy, ksiązki pojazdu - same zbędne rzeczy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2016-09-20 12:19:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nie miej pretensji do urzędnika tylko do ustawodawcy, że wymyślił
    >głupie przepisy.
    >Naklejki, hologramy, ksiązki pojazdu - same zbędne rzeczy.

    Ksiazka pojazdu - ustawodawca.
    Reszta to juz minister.

    Zaraz .... a moze nie - te naklejki to w ustawie, czy w rozporzadzeniu
    ?

    J.

  • 14. Data: 2016-09-20 13:51:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale to wprowadzili pare lat temu, jak juz komputery byly :-)

    Załamałes mnie :(
    Wczesniej nie zmieniało sie tablic?
    Przeciez tez były różne w zaleznosci od województwa...?

  • 16. Data: 2016-09-20 13:51:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ksiazka pojazdu - ustawodawca.
    > Reszta to juz minister.
    >
    > Zaraz .... a moze nie - te naklejki to w ustawie, czy w rozporzadzeniu

    A co za różnica?
    Przeciez władza ustawodawcza + urzednicy to jeden organizm obsługujacy to
    kretynstwo - nie przekazuja sobie informacji w te i we wte? Nikt na to nie
    wpadł...
    Bo hasło: ja tylko wykonuje rozkazy / polecenia to juz było...

  • 15. Data: 2016-09-20 13:51:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Nie miej pretensji do urzędnika tylko do ustawodawcy, że wymyślił głupie
    > przepisy.
    > Naklejki, hologramy, ksiązki pojazdu - same zbędne rzeczy.

    Bez urazy ale raz na jakis czas widac, ze ci pracujący w publicznych coś
    tam moga - a to pielegniarki strajkują, a to górnicy sobie coś wywalcza.
    Nie wierze, ze nawał petycji od urzedników od samego poczatku wprowadzenia
    tego absurdu kontynuowane w czasie mowiacy "to idiotyzm" nic by nie
    zmienił.
    Tyle ze oni maja to w dupie. Tak samo jak maja nas w dupie ci co to
    wymyslili.

  • 17. Data: 2016-09-20 13:57:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Załamałes mnie :(
    > Wczesniej nie zmieniało sie tablic?
    > Przeciez tez były różne w zaleznosci od województwa...?

    ale nie było nalepek

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2016-09-20 16:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > ale nie było nalepek

    No i?
    Chodzi ci o to ze trzeba było zmieniac tablice tylko jak zmieniało sie
    miasto?

  • 19. Data: 2016-09-20 17:09:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    Użytkownik masti g...@t...hell ...
    >No i?
    >Chodzi ci o to ze trzeba było zmieniac tablice tylko jak zmieniało
    >sie
    >miasto?

    Mnie chodzi o to, ze nie trzeba bylo sciagac tablic, jak sie ich nie
    zmienialo, gdy powiat byl bez zmian.
    A teraz sciagaj, zakladaj, bo pan urzednik musi osobiscie nalepeczke
    nalepic, ktorej, na ktora i tak nikt nie zwroci uwagi.

    Zmiana tablic w ogole - ok, to tez by mozna przemyslec, ale w tym
    przypadku - wprowadzili nowe tablice, komputery juz po urzedach byly,
    ale sieci ogolnopolskiej nie bylo, wiec w zasadzie nie bylo co myslec
    o wspolnej bazie. Choc myslec to mozna bylo, widac bylo, ze
    sieciowanie sie rozwija.

    No nic, minister i urzedy sie chyba przyzwyczaily, bo coraz numerow
    brakuje, a oni coraz ciekawsze kombinacje wymyslaja, zamiast
    faktycznie jakis jednolity system.

    Ale Niemcy tez maja rozdzielone :-)

    J.

  • 20. Data: 2016-09-20 19:05:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > No i?
    > Chodzi ci o to ze trzeba było zmieniac tablice tylko jak zmieniało sie
    > miasto?

    to zależy. kiedyś trzeba było zmieniać tablice zawsze, wcześniej jeszcze
    nie zawsze. Za to urzędnicy zawsze mieli co robić :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?