    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno używanego samochodu - co dalej - procedury
    Date: Tue, 20 Sep 2016 17:09:52 +0200

    dyskusyjnych:XnsA6899B0A1A7Ebudzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    Użytkownik masti g...@t...hell ...
    >No i?
    >Chodzi ci o to ze trzeba było zmieniac tablice tylko jak zmieniało
    >sie
    >miasto?

    Mnie chodzi o to, ze nie trzeba bylo sciagac tablic, jak sie ich nie
    zmienialo, gdy powiat byl bez zmian.
    A teraz sciagaj, zakladaj, bo pan urzednik musi osobiscie nalepeczke
    nalepic, ktorej, na ktora i tak nikt nie zwroci uwagi.

    Zmiana tablic w ogole - ok, to tez by mozna przemyslec, ale w tym
    przypadku - wprowadzili nowe tablice, komputery juz po urzedach byly,
    ale sieci ogolnopolskiej nie bylo, wiec w zasadzie nie bylo co myslec
    o wspolnej bazie. Choc myslec to mozna bylo, widac bylo, ze
    sieciowanie sie rozwija.

    No nic, minister i urzedy sie chyba przyzwyczaily, bo coraz numerow
    brakuje, a oni coraz ciekawsze kombinacje wymyslaja, zamiast
    faktycznie jakis jednolity system.

    Ale Niemcy tez maja rozdzielone :-)

    J.