    From: Jacek <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno samochodu uszkodzonego
    Date: Mon, 05 Dec 2011 08:34:43 +0100

    Napisałem, jak napisałem, ale zgodnie z prawdą, że to i to jest
    uszkodzone i że cena taka, a taka.
    Mylisz się, że książeczka uwzględnia, że układ wydechowy jest
    skorodowany. Wydech ma jakąś tam trwałość dajmy na to 6 lat i kupując
    auto 6-letnie możemy kupić zarówno z układem skorodowanym, jak i z
    wymienionym. Możliwe są też stany pośrednie np. wymieniony tylko jeden
    tłumik, a reszta stara.
    Szyba raczej nie zużywa się podobnie, jak wydech i książeczka na pewno
    nie uwzględnia, że w aucie 6 letnim jest pęknięta, podobnie z
    radioodtwarzaczem.
    Co do ceny to uzgodniliśmy cenę taką, a nie inną i ta cena była napisana
    w umowie. Przed napisaniem umowy nie patrzyłem do książeczki w US, żeby
    sprawdzić, co oni tam mają. Jak będę kupował/sprzedawał kolejne auto, to
    też nie będę do niej zaglądał.
    Jacek