    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno samochodu uszkodzonego
    Date: Sun, 4 Dec 2011 23:11:13 +0100

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:jbgqda$l6i$1@mx1.internetia.pl...

    > Mam wrażenie, że to US powołuje rzeczoznawce i jeśli jego wycena zgadza
    > się z Twoją to US płaci za tą wycenę, ale jeśli rzeczoznawca wyceni
    > wartość pojazdu o jakiś procent wyższy niż Twoja wartość to petent płaci
    > za wycenę - tak mi chyba kiedyś tłumaczyła Pani z US.

    masz złe wrażenie.
    US ustala cene wg eurotaxu, a jeśli Ty sie z nią nie zgadzasz, to musisz
    udowodnić, ze masz racje. Ot taka kolejna wajha polskiego prawa.
    Co do opłat to kiedyś tak było, teraz - przyznaje sie nie wiem, ale obawiam
    sie, ze jednak odzyskanie pieniędzy za rzeczoznawce nie będzie takie proste
    (w przypadku, kiedy przekłby, ze jednak Twoja wycena jest słuszna)
    Wg mnie bardziej opłaca sie zaniżyć wycene o mniejszą kwote, ale taką, zeby
    'przeszła' w US niż babrać sie w rzeczoznawce (chyba, ze wartość auta oraz
    niedomagań są znaczne)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł