  • 11. Data: 2013-12-02 19:31:32
    Temat: Re: Kupno pojazdu z DE
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "fifak" <f...@w...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:529cd0cf$0$2186$6...@n...neostrada
    .pl...

    > coś w stylu:
    >
    > 1 handlarz kupuje od niemca pojazd, umowa na niemca i siebie?
    > 2 handlarz załatwia papiery w DE na podstawie tej umowy
    > 3 samochód przyjeżdża do PL i ...?
    >
    > 7 znajduje się klient w PL, powstaje umowa klient PL - niemiec

    Mniej więcej, przy czym nie wiem czy umowa jest na handlarza w p.1.
    Bywa, że pośredników jest kilku, pierwszym kupującym jest np. Turek, a potem
    już obrót odbywa się bez dokumentów.

  • 12. Data: 2013-12-02 19:42:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 02 Dec 2013 19:08:24 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    .pl...

    > Podatki podatkami, ale przy okazji pozbywa się odpowiedzialności z
    > tytułu rękojmi.

    i karnej jak jest coś lewego. A potem przychodzi policja i mówi, że
    samochód nadal jest niemca bo nie została zapłacona cała kwota. A
    handlarza nie ma :(

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-12-02 20:30:10
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-02 19:26, fifak pisze:

> [...]
    > 3 samochód przyjeżdża do PL i ...?
    >
    > 7 znajduje się klient w PL, powstaje umowa klient PL - niemiec

    Czy komputery nie wyłapią niezgodności / podwójności umowy od tego
    samego Niemca na dwóch różnych kupujących?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 14. Data: 2013-12-03 18:20:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czy komputery nie wyłapią niezgodności / podwójności umowy od tego samego
    > Niemca na dwóch różnych kupujących?

    Cz polski urząd komunikuje się z niemieckim w sprawie potwierdzenia
    wyrejestrowania tamże, auta które jest rejestrowane u nas?

  • 15. Data: 2013-12-09 21:30:41
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    fifak wrote:

    > polak na moje dane kupi samochody w niemczech?

    Nie.
    Mogles kupic kilka zespawane w jedno. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl