  • 21. Data: 2009-10-27 12:33:33
    Temat: Re: Kupno moto z UK
    Od: maciek <m...@g...com>

    On Oct 27, 12:20 pm, "Gumis" <m...@g...pl> wrote:

    > >>PS. Napisales co kupujesz?
    >
    > Nie kumam...
    > Pytasz o umowe KS??
    > Nie mam jeszcze spisanej....

    Nie, no jaki motocykl kupujesz?

    maciek

  • 22. Data: 2009-10-27 13:02:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    maciek wydusil z siebie te slowy:

    > On Oct 27, 12:20 pm, "Gumis" <m...@g...pl> wrote:
    >
    >>>> PS. Napisales co kupujesz?
    >>
    >> Nie kumam...
    >> Pytasz o umowe KS??
    >> Nie mam jeszcze spisanej....
    >
    > Nie, no jaki motocykl kupujesz?
    >
    > maciek

    dodam dla jasnosci:

    Napisz NAM tu na pl.rec.motocykle co kupiles .. tak zeby mozna bylo sie
    ponabijac (yyy pogratulowac ;) )

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Kupie R1100RT/K1200RS lub czegos podobnego 10-12tys

  • 23. Data: 2009-10-27 13:24:13
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

    Honda Magna z 94 r. :-)
    --
    Pozdrawiam Gumis

  • 24. Data: 2009-10-27 13:25:12
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

    > Napisz NAM tu na pl.rec.motocykle co kupiles .. tak zeby mozna bylo sie
    > ponabijac (yyy pogratulowac ;) )

    E no spoxik :-)) LOdezwe sie jak w banku :-))

    --
    Pozdrawiam Gumis

  • 25. Data: 2009-11-06 14:00:23
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Oct 27, 12:09 pm, "Gumis" <m...@g...pl> wrote:
    > Sprzedajacy wysyla dokument V5 do DVLA tylko w przypadku zmiany
    > wlasciciela w UK.
    >
    > A skad DVLA 'wie' ze moto opuscilo UK a tym samym ze pan X
    > nie jest juz wlascicielem tego moto i od dniaX
    > nie placi podatku drogowego etc...?
    > Nie wiem dlatego pytam :-)

    Ja tylko dodam jak wyglada w UK kwestia oplat za pojazd (motor/auto)

    Podatku i ubezpieczenia nie placisz, jesli pojazdu nie uzywasz i nie
    stoi na ulicy. W przypadku obowiazku podatku drogowego musisz wypelnic
    tzw. SORN (Statutory Off-Road Notification) lub jak sie potocznie mowi
    - zsornowac. Ubezpieczenia w ogole nie musisz posiadac, jesli sie nim
    nie poruszasz - wiec na przyklad mozesz oplacac podatek, zeby moc
    trzymac auto/moto na ulicy, nie placic ubezpieczenia i jesli nie
    jezdzisz, to jest ok. O ile dobrze zrozumialem to w PL jest (od
    jakiegos czasu?) obowiazek placenia OC za POSIADANIE pojazdu, co jest
    skurwysynstwem dla mnie niepojetym :(

    A na eksporcie sie nie znam, ale kolesie cos pisali i brzmi
    przekonywujaco. Potwierdzam, ze strony 3 i 4 to urzedowe formularzyki.