  • 11. Data: 2010-12-04 19:27:06
    Temat: Re: Kupno grafiki nietyowe wymagania
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    może taka ? http://www.skapiec.pl/site/cat/14/comp/1543569

  • 12. Data: 2010-12-05 06:18:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 20:00:46 +0100, VSS napisał(a):

> [...]
    -green-ax5570-1gbk3-ns3h-323498/

    > czy tym radiatorem ogrzeje pokój 20m2 ?

    Spałeś na lekcjach? Przecież ta karta będzie się grzała nawet mniej niż
    karta z chłodzeniem aktywnym...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2010-12-05 22:02:23
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:x...@r...power.pl,
    MadMan <m...@n...wp.pl> nastukał:

    -green-ax5570-1gbk3-ns3h-323498/

    > Spałeś na lekcjach? Przecież ta karta będzie się grzała nawet mniej
    > niż karta z chłodzeniem aktywnym...

    musisz włączyć choc trochę poczucie humoru bo umrzesz ze smutku.

    --
    VSS

  • 14. Data: 2010-12-06 06:04:59
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 5 Dec 2010 23:02:23 +0100, VSS napisał(a):

    > musisz w??czyae choc troche poczucie humoru bo umrzesz ze smutku.

    A ty musisz kodowanie ustawić :)
    A co do meritum sprawy - niektórzy myślą że jak karta jest z radiatorem
    to mniej się będzie grzała. Chciałem tylko zdementować. Jeśli cię
    uraziłem - przepraszam.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-12-06 10:59:13
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 04.12.2010 12:48, qwerty wrote:
    > Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    > oj pisałem wyraźnie, grzejnika 110W nie chce, analogowy DSUB bezwzględnie
    > wymagany
    >
    > praktycznie 0 gier jak coś to starsze tytuły
    >
    > To po co Ci DX 11?

    Może do HTPC? DXirectX wbrew pozorom to nie tylko 3D
    Marx

  • 16. Data: 2010-12-06 13:08:38
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:b...@r...power.pl,
    MadMan <m...@n...wp.pl> nastukał:
    > A ty musisz kodowanie ustawić :)

    ja ciągle je ustawiam a ciągle ktoś twierdzi, że mam źle

    > A co do meritum sprawy - niektórzy myślą że jak karta jest z
    > radiatorem to mniej się będzie grzała.Chciałem tylko zdementować.
    > Jeśli cię uraziłem - przepraszam.

    ja się zupełnie nie gniewam :)
    --
    VSS

  • 17. Data: 2010-12-06 13:36:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 6 Dec 2010 14:08:38 +0100, VSS napisał(a):

    > W wiadomości:b...@r...power.pl,
    > MadMan <m...@n...wp.pl> nastukał:
    >
    > ja ciągle je ustawiam a ciągle ktoś twierdzi, że mam źle

    To ustaw w końcu porządnie. :) Brakuje Ci deklaracji kodowania w nagłówkach.
    Opis masz na http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    (ciach...)

    [ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]