  • 91. Data: 2019-11-04 12:08:23
    Temat: Re: Kupno elektryka
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-04 o 06:10, Shrek pisze:

    > I do jakich wniosków doszedłeś? Przelew błyskawiczny jest bez sensu?

    Jesteś odporny na wiedzę więc powtórzę, nie zawsze jest możliwy.

    > Skoro ma wozić w gotówce to i tak wcześniej musiał to wypłacić, chyba że
    > robi na czarno. I raczej dwiecie niż 300.

    Dwadzieścia tysięcy za elektryka? Nie za mało?
    Jak kupuje auto i muszę zapłacić gotówką to wypłacam bezpośrednio
    w banku a nie w bankomatach. No ale ja nie ze wsi zabitej dechami
    tylko z miasta to i przyzwyczajenia inne.

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2019-11-04 19:09:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 12:08, RadoslawF pisze:

    > Jesteś odporny na wiedzę więc powtórzę, nie zawsze jest możliwy.

    Ale zazwyczaj jest możliwy, co przeczy twojej teorii o niemożlwości
    skorzystania z transpotu publicznego wynikającego z konieczności
    posiadania worka z pieniędzmi.

    > Dwadzieścia tysięcy za elektryka? Nie za mało?

    Takiego z zasięgiem 100km? to i tak za dużo. Zresztą nie ja te dwieście
    rzuciłem. Weź się ogarnij.

    > Jak kupuje auto i muszę zapłacić gotówką to wypłacam bezpośrednio
    > w banku a nie w bankomatach. No ale ja nie ze wsi zabitej dechami
    > tylko z miasta to i przyzwyczajenia inne.

    No to płać - w czym problem - to ty wskazujesz na konieczność podróży z
    workiem kasuy.

    --
    Shrek

  • 93. Data: 2019-11-04 19:42:23
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-04 06:12, Shrek wrote:

    > A trochę w dwusetkach.

    Zero dwusetek. Może to się zdarzyć, ale jakoś mi się jeszcze nie
    zdarzyło. Co innego dwudziestki.

    > Też uważam, że jeżdzenie z workiem kasy jest bez
    > sensu.

    Ja jestem za tradycyjnymi kryptowalutami, ale ... to tak jak jestem za
    używaniem systemu komunikacji Jabber/XMPP, o którym mało kto słyszał.
    Kryptowaluty są jak zwykłe pieniądze właśnie.

    > Poznałem
    >
    > Kupiłeś?

    Oczywiście.

  • 94. Data: 2019-11-04 19:45:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-04 11:20, tck wrote:

    > i bardziej istotne- jak wróciłeś? :)

    Na koniu :-)

    Wynająłem lawetę i spędziłem cały dzień powożąc nią.

  • 95. Data: 2019-11-04 19:47:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-04 06:10, Shrek wrote:

    > I do jakich wniosków doszedłeś? Przelew błyskawiczny jest bez sensu?

    Nie działa w łikend, czyli ...

    > Skoro ma wozić w gotówce to i tak wcześniej musiał to wypłacić, chyba że
    > robi na czarno. I raczej dwiecie niż 300.

    Przy 18 tysiącach miałem już 241. Przy 20 będzie ...

  • 96. Data: 2019-11-04 19:51:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-04 12:08, RadoslawF wrote:

    > Dwadzieścia tysięcy za elektryka? Nie za mało?

    Pierwsza oferta Twizy była 13500zł

    > Jak kupuje auto i muszę zapłacić gotówką to wypłacam bezpośrednio
    > w banku a nie w bankomatach.

    To byś musiał awizować najpierw.

    > No ale ja nie ze wsi zabitej dechami
    > tylko z miasta to i przyzwyczajenia inne.

    Na pewno płaciłeś za jakiś samochód gotówką wypłaconą z banku?

  • 97. Data: 2019-11-04 20:00:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2019 o 02:14 kk <k...@o...pl.invalid> pisze:

    > Poznałem przy okazji ile gotówki za jednym razem można wypłacić z
    > różnych bankomatów. A także ile dziennie można zrobić wypłat. Jaki jest
    > maksymalny limit kartowy w moim banku. I limit transakcyjny.

    A to wszystko nie definiuje się w parametrach karty? - ja mogę w swojej
    ustawić limit dzienny i limit na pojedynczą wypłatę. Mogę ustawić np.
    50kPLN jako limit dzienny i 20kPLN na pojedynczą wypłatę. Bankomat tego
    nie honoruje?

    TG

  • 98. Data: 2019-11-04 20:14:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2019 o 19:47, kk pisze:

    > Nie działa w łikend, czyli ...

    U mnie działał.

    --
    Shrek

  • 99. Data: 2019-11-04 21:47:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-04 20:14, Shrek wrote:

    > U mnie działał.

    No i właśnie, jakieś może działają, ale te co w moim to raczej nie.
    Abstrahuję od tego, że wszystkie usługi mojego banku są niepewne.

  • 100. Data: 2019-11-04 21:57:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-04 20:00, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > ustawić limit dzienny i limit na pojedynczą wypłatę. Mogę ustawić np.
    > 50kPLN jako limit dzienny i 20kPLN na pojedynczą wypłatę. Bankomat tego

    Zależy co, w jakim banku i z jakiego bankomatu. Płacenie gotówką z
    bankomatu jest raczej niepraktyczne choćby z powodu niskiego nominału
    banknotów przekładającego się na dużą ich ilość. Ale przelewy
    niekoniecznie lepsze są, więc nie całkiem trzeba odrzucać gotówkę.