  • Data: 2010-12-23 10:25:47
    Temat: Re: Kupiony samochód - złożyć doniesienie o oszustwie?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-23 09:01, Rafał VFR pisze:
    > Dla zasady to trzeba jeszcze wskazać osobę lub instytucję na którą się to
    > zawiadomienie składa.
    > W praktyce wygląda to tak: komis: ja nie cofałem - pewnie właściciel bo nie
    > mógł sprzedać ...
    > Właściciel - ja nie cofałem tylko komis - oni zawsze to robią ....
    > Pytanie - kto cofnął ? Bo wydaje mi się to jednak trochę za mało. Dowód musi
    > być.
    Gdyby przebiegi były wpisywane w DR, to nie można by cofnąć na mniej niż
    wbite na ostatnim przeglądzie. Gdyby jednak komisy nadal takie praktyki
    stosowały, dodatkowo zwalając winę na sprzedających im samochody, to
    myślę, że większość sprzedających żądałaby wpisania informacji o
    przebiegu na fakturę, czy jakiś dokument sprzedaży.

    Maciek