  • Data: 2010-12-22 16:36:38
    Temat: Re: Kupiony samochód - złożyć doniesienie o oszustwie?
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    //Po wielu miesiącach szukania kupiłem samochód z komisu. Fakturę za
    samochód wystawiała firma, która była jego właścicielem..
    niech mnie ktoś poprawi ale IMHO kupiłeś samochód od firmy, komis nie
    występuje tutaj ani w roli sprzedawcy ani pośrednika

    //Po zakupie wstawiłem samochód do znajomego mechanika na wymianę
    oleju.Okazało się, że robił w nim przednie zawieszenie w lipcu tego
    roku.
    i klientem był komis czy firma ? jest jakieś zlecenie, kwity ?

    //Ciekawe jest to, że samochód miał wtedy 210k km.Z komisu kupiłem go
    z przebiegiem 162k km.
    wrzuć na luz z tym komisem, masz go pisemnie na jakimś kwicie ze się
    tak do niego przypiąłeś ?

    //Komis twierdzi, że tak samochód dostali od właściciela.Właściciel
    twierdzi, że nic z samochodem nie robił.
    beknie ten z kim podpisałeś umowę, potem firma może się kopać z
    komisem

    //Zastanawiam się, czy dla zasady nie złożyć doniesienia do
    prokuratury o oszustwie.
    na kogo ? firma czy komis ?

    //Może warto by zacząć piętnować takie sytuacje?
    jasno ze warto byle z głową .-)

    //Co o tym sądzicie? Mieliście już kiedyś podobny przypadek?
    bagno; nie, ale kupno auta w polskim komisie rozważam tylko w jednej
    opcji tj fura dla teściowej: im gorsza tym lepiej :-)

    P.