  • 51. Data: 2010-12-23 12:42:30
    Temat: Re: Kupiony samochód - złożyć doniesienie o oszustwie?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4d131fa1$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    > A ja coś innego napisałem?

    To samo, tylko teraz ranga rośnie.

  • 52. Data: 2010-12-23 16:40:55
    Od: "slawek" <s...@N...gazeta.pl>

    grin <s...@a...er> napisał(a):

    > ... ORMOwców nam brak.

    Zabolało? Jesteś jednym z tych k...ów którzy cofają liczniki?

  • 53. Data: 2010-12-23 18:16:25
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "slawek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zabolało? Jesteś jednym z tych k...ów którzy cofają liczniki?

    Nie. Nie cofam, nie byłem ormowcem, nie donosiłem i nie donoszę.
    Usatysfakcjonowany ?

  • 54. Data: 2010-12-23 19:21:17
    Temat: Re: Kupiony samochód - złożyć donie=?ISO-8859-2?Q?sienie_o_oszustwie=3F?=
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Mój mechanik ma wszystko w excelu wpisane.
    > Przebieg, co było robione, co najprawdopodobniej nastepnym razem trzeba
    > zrobić.
    >
    > Dzięki temu jak się umawiam na przegląd to ma już części w warsztacie.

    Części mechanikowi chyba w ciągu godziny od zamówienia telefonicznego
    dostarczają

  • 55. Data: 2010-12-23 20:17:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin grin

    > Nie. Nie cofam, nie byłem ormowcem, nie donosiłem i nie donoszę.
    > Usatysfakcjonowany ?

    Co za brednie, jak ktoś został oszukany i dochodzi swoich praw to jest
    "ormowcem"? Dobrze się czujesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 56. Data: 2010-12-23 20:22:27
    Od: Martin Fox <e...@s...com>

    On Thu, 23 Dec 2010 18:16:25 +0100, grin wrote:

    > Użytkownik "slawek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie. Nie cofam, nie byłem ormowcem, nie donosiłem i nie donoszę.
    > Usatysfakcjonowany ?

    Jest różnica między doniesieniem, np. żonie kolegi że ten ją zdradza z
    inną, a zgłoszeniem na policję złamania prawa.
    Tak z ciekawości - jak Cię okradną to też tego nie zgłosisz w myśl zasady
    "nie jestem ormowcem, nie donoszę"?

    --
    Martin Fox

  • 57. Data: 2010-12-23 20:25:59
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > Co za brednie, jak ktoś został oszukany i dochodzi swoich praw to jest
    > "ormowcem"? Dobrze się czujesz?

    Ormowiec kojarzy się z donosicielem, człekiem, który nic osobiście z tego
    nie ma, poza satysfakcją uprzykrzenia innym życia. Sporadycznie ORMOwcy byli
    pożyteczni dla społeczności.
    Swoich praw można dochodzić jak się ma dowody. W omawianej sprawie gra nie
    warta świeczki, oprócz "satysfakcji".

  • 58. Data: 2010-12-23 20:35:21
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Martin Fox" <e...@s...com> napisał w wiadomości
    > Tak z ciekawości - jak Cię okradną to też tego nie zgłosisz w myśl zasady
    > "nie jestem ormowcem, nie donoszę"?

    Jak mi się to nie będzie opłacać, to nie zgłoszę.
    Ukradli mi kiedyś radio z auta. Stłuczona szyba droższa od radia. Kupa
    strat,zmarnowany czas na policji, zero efektu, znikoma szkodliwość.
    Oszukano mnie ongiś na allegro. Allegro by wypłacić odszkodowanie kazało
    zgłosić na policję.
    Musiałem się kilka razy fatygować, marnując mój i policjantów czas.
    Allegro odszkodowania nie zapłaciło, bo znalazło paragraf w regulaminie.
    Dodatkowo musiałem się fatygować kilkakrotnie do prokuratury, łaskawcy
    pozwolili do lokalnej, a nie na drugim końcu kraju.
    Ponadto odbyła się rozprawa sadowa daleko ode mnie. Straciłem czas i
    pieniądze na dojazd autem. Zwrócili za bilet PKP 2 klasy. Za zmarnowany czas
    nie zapłacili., bo się nie należy.
    Oszust nie ma z czego zapłacić. Same straty. Nic mi z jego aresztowania.
    Jeszcze trzeba na koszt podatnika utrzymywać jego i klawiszy..
    Gdybym nie chciwość odszkodowania, nie polazłbym na policję i nie stracił
    dodatkowo.
    Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.

  • 59. Data: 2010-12-23 20:57:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "slawek" <s...@N...gazeta.pl>

    > Zabolało? Jesteś jednym z tych k...ów którzy cofają liczniki?

    Ale tak na zdrowy rozum ... nie potrafisz sobie oszacować ile samochód
    przejechał na podstawie jego wieku ? Co za różnica ile ma na liczniku ?! Ten
    przebieg nawet nie musi mieć znaczenia, bo wszystko co się skończyło musiało
    przecież zostać wymienione. I co ... będziesz chciał wiedzieć czy na
    oryginalne i nowe podzespoły ? To bez sensu jest. Miałoby sens przy nowym
    samochodzie. Salony potrafią sprzedawać stuknięte auta jako nowe...

  • 60. Data: 2010-12-23 21:12:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin grin

    > Ormowiec kojarzy się z donosicielem, człekiem, który nic osobiście z
    > tego nie ma, poza satysfakcją uprzykrzenia innym życia.

    Zgadza się, więc jaki ma sens to określenie w tym kontekście? Przecież
    Areq został oszukany i poniósł wymierną stratę.

    --
    ignorance is bliss