  • 61. Data: 2010-12-24 08:18:32
    Temat: Re: Kupiony samochód - złożyć do=?UTF-8?Q?niesienie_o_oszustwie=3F?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    grin wrote:

    > Użytkownik "Martin Fox" <e...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Jak mi się to nie będzie opłacać, to nie zgłoszę.
    > Ukradli mi kiedyś radio z auta. Stłuczona szyba droższa od radia.

    <ciach>

    > Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.

    Wiesz dlaczego ci ukradli to radio? Bo jest wielu takich kretynów jak
    ty, którzy nie zgłaszają bo "nadgorliwość", bo "ormowcy".
    W efekcie złodziej czuje się względnie bezkarnie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 62. Data: 2010-12-24 08:57:45
    Temat: Re: Kupiony samochód - złożyć doniesienie o oszustwie?
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-12-23 11:14, J.F. pisze:

    > A czemu nie ? W zaleznosci od zapisu w przepisach .. moze i kazdego
    > kierowce pytac - "prosze mi podyktowac stan licznika".
    >
    > A jak niby posiadacze aut z gazem przechodza przeglady ?

    A w czym problem?

    Shrek.

  • 63. Data: 2010-12-24 10:12:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Dec 2010 08:57:45 +0100, Shrek wrote:

    >A w czym problem?

    A juz sie minister wycofal ze sprawdzania zaworu odcinajacego
    tankowanie w zbiorniku, czy jezdzisz z zaswiadczeniem ze stacji
    gazowej ?

    J.

  • 64. Data: 2010-12-24 12:55:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 23 Dec 2010 05:42:16 +0100, Filip KK <n...@n...pl>
    wrote:

    > Wystarczy, że wprowadziliby obowiązkowe karty do tankowania.

    A może jeszcze obowiązek prowadzenia ewidencji przebiegów?

    r.
    _____________

  • 65. Data: 2010-12-24 16:10:39
    Temat: Re: Kupiony samochód - z?o?yae doniesienie o oszustwie?
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-12-24 10:12, J.F. pisze:

    > A juz sie minister wycofal ze sprawdzania zaworu odcinajacego
    > tankowanie w zbiorniku, czy jezdzisz z zaswiadczeniem ze stacji
    > gazowej ?

    Jeszcze nie byłem na przeglądzie z gazem. Dlatego pytam.

    Shrek.

  • 66. Data: 2010-12-25 13:34:32
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    E tam, samochodziarnia nie znosi żadnych obowiązków. Nawet do głupiego PORD
    100% się nie stosuje, a gdzie tam jeszcze jakieś karty. Po prostu oszustwa
    były i będą, tak samo jak wypadki i trupy na drogach. Tak już jest.

    --
    pzdr, Eli

  • 67. Data: 2010-12-26 16:56:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > <ciach>

    > Wiesz dlaczego ci ukradli to radio? Bo jest wielu takich kretynów jak
    > ty, którzy nie zgłaszają bo "nadgorliwość", bo "ormowcy".
    > W efekcie złodziej czuje się względnie bezkarnie.

    To chyba musiałby jakiejś mafii zgłosić by coś z tego wynikało. Inaczej nie
    dość, że indywidualnie niczego by nie odzyskał a tylko czas stracił to
    jeszcze społeczeństwo musiałoby sfinansować działania policji.

  • 68. Data: 2010-12-26 19:04:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-23 20:57, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "slawek" <s...@N...gazeta.pl>

    > Ale tak na zdrowy rozum ... nie potrafisz sobie oszacować ile samochód
    > przejechał na podstawie jego wieku ? Co za różnica ile ma na liczniku ?!

    Pięcioletni samochód może już dobijać do pół miliona jak i mieć około
    20000km przebiegu.
    I gdyby były rzetelne informacje o przebiegu, to byłaby to istotna
    informacja. Nawet bardziej istotna niż sam wiek.

  • 69. Data: 2010-12-27 21:11:38
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Pięcioletni samochód może już dobijać do pół miliona jak i mieć około
    > 20000km przebiegu.

    Chłopie .. jaki % stanowią takie 20-tys samochody ?

    > I gdyby były rzetelne informacje o przebiegu, to byłaby to istotna
    > informacja. Nawet bardziej istotna niż sam wiek.

    Jasne

  • 70. Data: 2010-12-29 08:43:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur\(m\)

    > Jak jest idiotą to nie weźmie od pierwszego własciciela. Dla mnie to
    > oktutnie proste, jak kartka z zeszytu zapełniona
    > "oświadczeniem".

    LOL, jak Ty naiwny jesteś.

    Powiedzmy, że masz auto z 200 tys. na liczniku i oświadczenie pierwszego
    właściciela, że gdy je kupowałeś miało 100 tys. Sprzedajesz je, dajesz
    oświadczenie, że ma 200 tys., a okazuje się, ze ma 350 tys. Jak
    udowadniasz, że to nie Ty kręciłeś ten licznik? :D

    --
    ignorance is bliss