  • 1. Data: 2015-11-04 03:12:47
    Temat: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

  • 2. Data: 2015-11-04 08:15:51
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

    To zależy.

  • 3. Data: 2015-11-04 09:12:29
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

    poczekałbym jeszcze z 10 lat aż jej przebieg spadnie do 183 tys

  • 4. Data: 2015-11-04 09:23:40
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-11-04 09:12, zhbick wrote:

    > poczekałbym jeszcze z 10 lat aż jej przebieg spadnie do 183 tys

    ale pewnie musieliby ją z US sprowadzić :)

  • 5. Data: 2015-11-04 09:47:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 4 listopada 2015 03:12:47 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

    A jaki model i silnik?

    L.

  • 6. Data: 2015-11-04 09:51:20
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 03:12, Pszemol pisze:
    > Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?
    tak, jesli byla serwisowana i ma nieco niższą cenę niż średnia

  • 7. Data: 2015-11-04 10:38:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Nov 2015 20:12:47 -0600, w <n1bpen$t1r$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

    Za ile?

  • 8. Data: 2015-11-04 10:40:11
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 03:12, Pszemol pisze:
    > Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

    ja bym kupił, 50kkm rocznie oznacza że auto musiało być na bieżąco
    serwisowane, bo przestój kosztuje więcej niż serwis. Wiem bo sam robiłem
    po tyle km i w zasadzie pytaniem w warsztacie nie było "za ile" tylko
    "na kiedy" - bo każdy dzień przestoju to strata.
    jedynie trzeba sprawdzić czy sprzedają bo zmieniają, czy może przez
    ostatni okres nie serwisowana i trzeba zrobić duży pakiet startowy...

    Łukasz

  • 9. Data: 2015-11-04 11:03:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 03:12, Pszemol pisze:
    > Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

    Jak potwierdzony, serwisowany, z książką napraw to czemu nie? auto
    pewnie po leasingu jak w PL więc powinieneś mieć do tego pełną historię,
    jak nie masz to odpuść sobie bo znaczy że coś mają do ukrycia.

    Sam kupiłem rok temu Mondeo MK4 2010 (listopad) z przebiegiem 195tyś i
    śmiga bez problemu, jedyne naprawy to klocki, olej i dziura w rurze
    wydechy (zaspawana). Ostatnio robiłem przegląd w ASO i wszystko jak nowe
    bez potrzeb wymiany/naprawy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2015-11-04 11:04:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 09:51, sirapacz pisze:
    > tak, jesli byla serwisowana i ma nieco niższą cenę niż średnia

    Z ta ceną to różnie może być bo w niskich cena królują bezwypadkowce z
    Gniezna.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl