  • 21. Data: 2011-03-14 17:16:01
    Temat: Re: Kupiłem kamerkę :)
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Rychu wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=cmPbfg0JUH4
    > PS. Scenka rodzajowa :)

    Ehem... nie wiem jak to zrobiles (albo jutub zrobil), ale czy
    zauwazylez ze dla 280p i 360p jest inna sciezka dzwiekowa niz dla 480p,
    720p i 1080p?
    :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 22. Data: 2011-03-14 18:38:11
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-14 17:16, Rafał Grzelak pisze:
    > Ehem... nie wiem jak to zrobiles (albo jutub zrobil), ale czy
    > zauwazylez ze dla 280p i 360p jest inna sciezka dzwiekowa niz dla 480p,
    > 720p i 1080p?
    > :)

    Jutub zrobił... najlepsze, że jak zmienisz np. w połowie filmu, to
    zmienia się na jeszcze inną. Próbowałem zmienić w ogóle tą ścieżkę,
    to teraz chyba są już ze trzy. :)

    PS. Chciałem wysłać do Jutuba zgłoszenie awarii,
    ale strona zgłaszania awarii uległa... awarii :)
    Widocznie trzeba się przerzucić na vimeo.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 23. Data: 2011-03-14 18:41:48
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Przykłady printscreenów w HD:
    > <http://img848.imageshack.us/img848/8470/test1i.jpg>
    > <http://img141.imageshack.us/img141/6523/test2hy.jpg
    >
    > <http://img811.imageshack.us/img811/4531/test3kb.jpg

    To mi wygląda na prawdziwe 480p,
    854x480 pixeli, coś jak te 15 letnie plazmy TV

    ale na 100% to nie jest 720p ani 1080p
    w każdym razie nie jest to sensor 0.3mpix ani 1.3mpix tylko znacznie
    lepszy :)

    pozdrawiam.

  • 24. Data: 2011-03-14 18:59:06
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-14 09:14, Rychu pisze:

    > Wczoraj jeździłem z nią pierwszy dzień. Filmik HD na próbę wrzuciłem
    > na YT i muszę powiedzieć, że strasznie stracił na jakości.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=cmPbfg0JUH4
    > PS. Scenka rodzajowa :)

    Pozdrowienia. Widzę, że mamy się szansę spotkać na drodze, bo codziennie
    tamtędy jeżdżę. Mam nadzieję że nie trafie na youtuba;)

    Shrek.

  • 25. Data: 2011-03-14 19:35:20
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Kawał gnoja - ja bym wysiadł na Twoim miejscu i jeszcze wklepał
    > temu gosciowu z auta przed Toba,

    To by byl najglupszy pomysl :),
    ale akurat ten film do drogowki to bym wyslal, za to, ze koles byl hop do
    przodu.

    sz.

  • 26. Data: 2011-03-14 19:38:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:
    > Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ok, ok
    >
    > tak tylko pytałem, czy to na użytek własny i dupochron, czy może
    > jestes z tych, co to raz w miesiacu robią paczke klipów i zanoszą,
    > jako uczciwy obywatel, na komendę.

    hm...

    niektóre to wypada podesłać do niebieskich... np jazdę na czerwonym czy
    przejazd po nogach pieszych na pasach...

  • 27. Data: 2011-03-14 19:59:57
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-14 19:38, Marek Dyjor pisze:
    > niektóre to wypada podesłać do niebieskich... np jazdę na czerwonym czy
    > przejazd po nogach pieszych na pasach...

    Dziewczyna... praca... mecz... są ciekawsze rzeczy
    do robienia niż łażenie po koMendach. Chyba, że naprawdę
    jakiś przypadek z mordercą na drodze... ale to anonimowo.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 28. Data: 2011-03-14 20:03:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

> [...]
    >
    > tak tylko pytałem, czy to na użytek własny i dupochron, czy może jestes
    > z tych, co to raz w miesiacu robią paczke klipów i zanoszą, jako uczciwy

    ja zaniosłem. szczegółów szukaj na tej grupie w sierpniu/wrześniu
    zeszłego roku
    ToMasz

  • 29. Data: 2011-03-14 20:53:29
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 14-03-2011 09:14, Rychu pisze:

    > Temat ostatnio wałkowany, różne modele się przewinęły, a że teraz
    > mam już "to coś" w rękach to się pochwalę i trochę opiszę.

    Czy ktoś próbował kręcić takie coś komórką?
    Takim np. HTC HD.

    M.

  • 30. Data: 2011-03-14 21:09:28
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    W dniu 2011-03-14 09:14, Rychu pisze:
    > W końcu udało mi się kupić kamerkę. :) Może trochę więcej.

    Tak z czystej ciekawości... nie rozprasza to w czasie jazdy ?