  • 11. Data: 2011-03-14 10:52:16
    Temat: Re: Kupiłem kamerkę :)
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Przyklad z zycia:
    > zone stuknal gosc na skrzyzowaniu na swiatlach (zachcialo mu sie cofac bo
    > zobaczyl znajoma), po czym chcial wmowic, ze to zona go 'dojechala' nie
    > wyhamowujac.
    > Gdyby nie pasazerowe, ktorzy z nia jechali - to pewnie policja dalaby
    > wiare temu gosciowi (a straty byly spore po stronie auta zony - cofajacy
    > mial hak, ktory przebil zderzak docierajac do chlodnicy).
    > Czyli, poki uzytkownik takiej kamery bedzie wykorzystywal jej nagrania we
    > 'wlasnej obronie' - to ja ni mam nic przeciwko temu.

    jestem za !!
    sam zderzyłem się bokami z innym busem
    przyjechała policja klient twierdził że ja winny. odtworzyłem film, panowie
    policjanci pokiwali głową po czym zaproponowali tamtemu żeby odwołał
    wezwanie u dyżurnego to nie dostanie mandatu
    zgodziłam się "rozjechać" w pokoju i żeby każdy sam poniósł koszty swoich
    strat u mnie tylko lusterko do wymiany
    pzdr
    GL

  • 12. Data: 2011-03-14 10:57:45
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Wczoraj jeździłem z nią pierwszy dzień. Filmik HD na próbę wrzuciłem
    > na YT i muszę powiedzieć, że strasznie stracił na jakości.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=cmPbfg0JUH4
    > PS. Scenka rodzajowa :)

    Kawał gnoja - ja bym wysiadł na Twoim miejscu i jeszcze wklepał
    temu gosciowu z auta przed Toba, bo widać że zbyt jurny jest
    i szczęka go swędzi - stał skurwiel na pasach.

    Czy mozesz zapodać fotkę jak masz zamocowaną kamere lub jak po prostu
    to wygląda w samochodzie od srodka? Nie zajmuje pol szyby? :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 13. Data: 2011-03-14 11:04:31
    Od: " " <b...@g...pl>

    Rychu <r...@a...pl> napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=cmPbfg0JUH4
    > PS. Scenka rodzajowa :)

    niezle "kozaki" sie panosza po DC, CTR90K7 naplywowy czy przejezdny, chyba
    naplywowy bo tak sie czul bezpiecznie, fajny "kogucik" ;) tak sie nadymal w
    klacie, ze malo co mu spodnie opadly w kroku

    a potem sie zasymiluje zmieni blachy na W i idzie obiegowa opinia nakraj, ze
    warszawscy kierowcy to skoczone chamy

    ========================
    przyjezdny z KR jedzie taxi z lotniska do centrum, wszyscy dookola sie
    spiesza, zajezdzaja sobie droge, kazdy chce byc pierwszy

    w koncu pasazer sie pyta kierowcy gdzie ci warszawiacy tak sie spiesza,
    taksiarz rozejzal sie dookola, i mowi... Panie, a gdzie tu pan widzidzisz
    warszawiakow ;).
    ========================

    rejestrator ma chyba jednak lepsza jakosc, ale cena tez 499,- robi swoje

  • 14. Data: 2011-03-14 11:05:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 14 Mar, 09:14, Rychu <r...@a...pl> wrote:

    http://www.youtube.com/watch?v=uxE4UaHhMag
    Tutaj próbka z Panasonica do którego mam dostęp.
    Kamerka leżała na desce na macie klejącej :)

    Pozdrawiam !

  • 15. Data: 2011-03-14 12:25:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 10:52:16 +0100, glang napisał(a):

> [...]
    > wezwanie u dyżurnego to nie dostanie mandatu
    > zgodziłam się "rozjechać" w pokoju i żeby każdy sam poniósł koszty swoich

    Ja po takim numerze nie wyraziłbym zgody na brak notatki służbowej ze
    strony Policji - mimo posiadania nagrania o którym wspominasz.

    PS. Grzegorz - "zderzyłem", "zgodziłam" - to jak to w końcu jest ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 16. Data: 2011-03-14 12:42:23
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > PS. Grzegorz - "zderzyłem", "zgodziłam" - to jak to w końcu jest ;)

    jest dopiero w trakcie;)

  • 17. Data: 2011-03-14 13:25:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ogólnie to ma rejestrować różne nieprzewidywalne bądź mało
    > przewidywalne zdarzenia. Tak jak Kuba napisał, zdarza się,
    > że ktoś Ci coś zrobi i w żywe oczy łże.

    ok, ok

    tak tylko pytałem, czy to na użytek własny i dupochron, czy może jestes z
    tych, co to raz w miesiacu robią paczke klipów i zanoszą, jako uczciwy
    obywatel, na komende.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 18. Data: 2011-03-14 13:30:13
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    > tak tylko pytałem, czy to na użytek własny i dupochron, czy może jestes
    > z tych, co to raz w miesiacu robią paczke klipów i zanoszą, jako uczciwy
    > obywatel, na komende.

    Co najwyżej na JuTuba jak się trafi taki kwiatek
    jak wczoraj. ;) Od niebieskich to lepiej się trzymać
    z daleka, bo oni mają swoje prawo.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 19. Data: 2011-03-14 13:42:50
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-14 10:41, qba pisze:

    > jak to mocujesz?

    Byłem na myjni to i od razu fotki cyknąłem.
    <http://img690.imageshack.us/g/kamerka1a.jpg/>
    Jest przyssawka z gwintem statywowym, w sumie banalnie prosto.
    Jedyny minus, że nie ma szybkozłączki i za każdym razem muszę
    odczepiać wszystko, ale to kwestia dopracowania projektu. :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 20. Data: 2011-03-14 17:10:08