  • 71. Data: 2011-04-07 08:50:51
    Temat: Re: Kupiłem kamerkę :)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl>

    > Łapanie wykroczeń policji?

    Kiedyś TVN z okazji dnia bezpieczeństwa nakręcił taki film.

  • 72. Data: 2011-04-12 08:10:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-03-14 09:14, Rychu pisze:

    > Próbka filmu w HD (30MB):
    > <http://www.megaupload.com/?d=XPBS9LY1>

    Sorry, ale ta Twoja kamera nie ma nic wspólnego z HD, oprócz napisu w
    instrukcji obsługi.

  • 73. Data: 2011-04-12 08:18:03
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > ps. tylko mi nie mów, ze nigdy na drodze sie nie mylisz i nie popełniasz
    > błędów.

    Jaka jest różnica między myleniem się a popełnianiem błędu?

  • 74. Data: 2011-04-18 09:58:26
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka jest różnica między myleniem się a popełnianiem błędu?

    Chyba wątek wiedzy.
    Pomylić się możesz, bo czegoś np. nie douczyłeś się.
    Popełniasz błąd bo dałeś się namówić np. na palenie papierosów:).
    Oczywiście można pomylić sie i popełnić błąd.
    Nie doczytałeś, że nikotyna szkodzi i dałeś się namówić na palenie:)

    Takie jest moje zdanie i tego będę się trzymał.

    Artur(m)

  • 75. Data: 2011-04-19 23:30:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2011 20:54:20 +0100, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >Dupochron w razie wątpliwej sytuacji - koleś w ciebie wycofa, a potem
    >się będzie zapierał, że ty w niego wjechałeś...

    Na tej zasadzie to musiałbym mieć kamery a`la google car :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 76. Data: 2011-04-19 23:55:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 23:30:41 +0200, jerzu napisał(a):

    > Na tej zasadzie to musiałbym mieć kamery a`la google car :P

    Nie, wystarczy widok z przodu.

    --