    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupiłem akumulator!
    Date: Wed, 27 Jun 2012 21:52:11 +0200

    Dnia Wed, 27 Jun 2012 10:59:02 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):

    > Ja zapłaciłem 400 ;-) Zatem wychodzi na prawie to samo, a pewność jakby
    > większa ;-)

    Mniejsza, bo jak sie jedna cela zepsuje, to cala CF jest zepsuta, a przy
    dwoch mniejszych, to jeden jest ciagle sprawny. Moze nawet zapali, a i
    wydatek na naprawe mniejszy :-)

    > Ale dlaczego 80 musi być CF ? Nie może być 80 noname ? Rozważaliśmy
    > różnice pomiędzy pojemnościami a nie producentami.

    No ale sam pisales ze duzych i tanich akumulatorow w supermarkecie nie ma,
    wiec zostaje nam CF :-)

    Poza tym wubieram najwiekszy aumulator, to nie bede oszczedzal na marce :-)

    > 80Ah widze na allegro za 204pln. 25pln więcej niż ten 50Ah, więc czemu nie ?

    Ale po co przeplacac, jesli nie czuc roznicy ? :-)

    > Nie wnikam to jak użytkujesz samochód.. mojemu zdarza się stać tydzień,
    > czasem dłużej.

    Ale taki 45Ah to powinien i na miesiac starczyc.

    > A czemu akurat ten ?

    Bo mialem akurat te strone otwarta :-)
    A poza tym to czemu nie ? Przynajmniej to samo porownujemy :-)

    > Mam pisać o czymś czego nie używałem ?

    Nie, ale ty ganisz swoj stary akumulator, a nie chwalisz nowy.
    Takie 70Ah z supermarketu tez by rozwiazalo wszystkie twoje problemy :-P

    > I w czym problem. Jest to sklep a nie np. prywatna oferta na allegro,
    > raczej nie zniknie z dnia na dzień - zatem masz do kogo zgłosić się z
    > reklamacją.

    Zglosic sie masz, ale co z tego, jak sie dowiesz ze plyty opadly z twojej
    winy, ze przy -20 to wszystkie z trudem zapalaja, a po poltora roku to jak
    udowodnic ze to nie jest CF 100Ah, tylko chinska podroba, ktora w momencie
    sprzedazy mial 45Ah ?
    No dobra - moze Centra pomoze rozpoznac podrobke, a moze chinczycy dobrze
    opanowali ..

    J.