  • Data: 2012-06-26 14:50:32
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-26 13:44, J.F wrote:
    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale co - ze sa ale drogie, ze 100Ah nie ma, ze nie ma wcale ?

    Albo nie ma, albo znacznie droższe. Mam na myśli supermarkety wszelkiej
    maści...

    > Bo we Wroclawiu .... zima w ogolnosci byly. Wiosna to juz z niektorych
    > wywialo.
    >
    > 100Ah mozliwe ze nie bylo - niechodliwy towar :-) Ale 70-80 to sie
    > zdarzalo.

    Większy akumulator popracuje dłużej ponieważ dłużej zachowa ładunek i
    będzie miał większy prąd rozruchowy. Zaryzykowałem CA, bo wolniej się
    samorozladowują.

    > Przy czym cena niekoniecznie musiala byc dobra.

    Patrzyłem również na 85-90Ah - nie widziałem w dobrej cenie.

    > Ale np kupilem w Carrefurze, w maju, stosunkowo niedawno ... musialbym
    > pod maske zajrzec co to bylo :-), ale cos taniego, cos 55Ah za 179zl.

    400pln za 100Ah ... akurat Centra Futura.

    > Ceneo twierdzi ze Centra Futura 53Ah kosztuje od 238 do 318. A 60Ah 273
    > do 373. A to juz mozna by rzec dwa razy drozej.

    Dziwnie drogie te małe.

    > Centra Plus 54Ah 257 zl.
    >
    > Na Allegro 55Ah mozna dostac od 149 zl (Dublet), ale przeciez nie pojade
    > do Myszowa.
    > Z ofert lokalnych sprzedawcow moge kupic Tornado za 170zl, Varte za 195,
    > Optima (taka naklejka, producent nieznany )
    > http://allegro.pl/akumulator-optima-p-55ah-460a-wroc
    law-2-lata-gw-i2420706555.html

    > za 195 zl itp.
    >
    > Rzekomy Bosch Arctica , Carbon, za jakies 200zl, Bosch Bosch od 220 ..
    >
    > P.S. Jak 60Ah jest niewiele drozsze od 55Ah, to kupuje 60,
    > ale Kager 45Ah jest od 120 zl ... i jakby byl pod reka, to bym chyba kupil.
    >
    > I jak myslicie - jesli padnie szybko to z powodu kiepskiej marki,
    > niskiej ceny, niewlasciwego przechowywania,
    > http://allegro.pl/okazja-promocja-akumulator-kager-4
    5ah-400a-wroclaw-i2438078800.html

    > zlego stanu auta, dlugich przestojow, czy zwyklego przeciazenia, bo to
    > jednak 1.8 litra, ale tylko benzyna i zapala bez problemow, pierwszej i
    > drugiej zimy tez ?

    Ja bym zdecydował najpierw ile chcę wydać i kupił ten o potencjalnie
    największej pojemności. O ile nie wykonany podobnie jak np. ten dysk
    przenośny:
    http://gadzetomania.pl/2011/04/07/uwaga-na-nowe-magi
    czne-dyski-prosto-z-chin

    --