eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupiłem akumulator!Re: Kupiłem akumulator!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupiłem akumulator!
    Date: Sun, 24 Jun 2012 14:36:58 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 86
    Message-ID: <th3c2ptbs65n.8qclesc0k0lc$.dlg@40tude.net>
    References: <js4c1j$o30$59@usenet.news.interia.pl><4fe5b611$0$1214$6...@n...neos
    trada.pl><js4csa$o30$61@usenet.news.interia.pl><4fe5b7d5$0$1303$65785112@
    news.neostrada.pl><js4dg2$o30$62@usenet.news.interia.pl><4fe5bbee$0$1209$
    65785112@news.neostrada.pl><js4erc$o30$65@usenet.news.interia.pl>
    <js4f4s$lma$1@node2.news.atman.pl><js4f73$o30$66@usenet.news.interia.pl>
    <js4fg4$m2a$1@node2.news.atman.pl> <js4kk1$o30$67@usenet.news.interia.pl>
    <js4njl$tk2$1@node2.news.atman.pl> <js5qoi$6f4$1@inews.gazeta.pl>
    <1q6208p1nczy9.rxw8g3ru5ovl$.dlg@40tude.net>
    <js6u5k$8e7$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1340541417 18927 82.143.187.50 (24 Jun 2012 12:36:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jun 2012 12:36:57 +0000 (UTC)
    X-User: jjll
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456055
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 13:34:32 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2012-06-24 09:37, J.F. pisze:
    >> P.S. Wlasnie mi zaproponowano przedluzenie gwarancji do lodowki.
    >> Lodowka 750zl, gwarancja na 5 lat 150 zl ...
    >> A market ... mam wrazenie ze bardziej im na cenie/upuscie zalezy, niz na
    >> opinii nabywcy.
    > Ciekawe - dziwnym trafem przedłużenie gwarancji markety proponują
    > jak najbardziej. Nie wiem gdzie Ty kupujesz, ale chyba zamykasz
    > oczy, albo wybierasz "najtańsze".

    po pierwsze - lodowki nie kupuje, bo stara dobra, wiec nie wiedzialem :-)
    po drugie - w tych supermarketach z chlebem, miesem i akumulatorami,
    lodowek jest malo lub wcale - tzn o glownej hali mowie, lodowki sklep obok
    prowadzi.

    Po trzecie - przedluzona gwarancja sie z tym nie kloci, swietny sposob na
    obnizenie ceny podstawowej i na dodatkowy zarobek.

    >> Lampy LED ... praktycznie nie maja, i bardzo ciekaw jestem dlaczego.
    > Skąd takie uogólnianie?

    A gdzie widziales lampy LED ?

    >> I zobacz ile rzeczy sie produkuje dla marketow pod inna marka.
    >> Dziwny zabieg ... chyba ze to jakies badziewie, a za rok wymyslimy sobie
    >> inna marke.
    > W czym ci inna marka przeszkadza?

    W tym ze nie trzeba o nia dbac. Jak sie klienci juz dowiedza ze Superaccu
    to g* jest, to zaczniemy sprzedawac Hyperbat.

    No i to neguje tezy kogutka, ze niby klient przyjdzie ponownie po towar.
    Moze i przyjdzie, ale nie zastanie :-)

    >>> A jak by miał z tym problemy. To maja takie procedury żeby i w takiej
    >>> sytuacji może nie był szczęśliwy. Tylko bezboleśnie sprawę załatwił.
    >> No, roznie z tym bywa.
    > Z czym różnie bywa? Markety dość sprawnie załatwiają reklamacje
    > (w szczególności uzasadnione).

    Uwazasz ze wypelnienie dlugiego kwestionariusza, po czym "prosze przyjsc za
    14 dni po rozpatrzona reklamacje" to jest sprawnie ?
    Tesco, zapalniczka za kilkanascie zl, ktora zapala co piaty raz, albo i
    gorzej.

    >> Szczegolnie ze dalej im moze dostawca tego nie uznac.
    > To już jest problem sprzedawcy, a on zdecydowanie nie ma ochoty
    > sprzedawać droższego towaru, z którym będą problemy.

    Tym niemniej owa prosta procedura moze wygladac jak powyzej.

    Poza tym sam sobie przeczysz - twierdzac wczesniej ze chetnie sprzedaja
    przedluzone gwarancje. Widac maja ochote :-)

    >> Mysle ze raczej polegaja na tym ze klientowi nie bedzie sie chcialo
    >> reklamowac, albo zgubi paragon.
    > Zależy co - na akumulator/telewizor/pralkę to się raczej trzyma
    > paragon czy też jest na to odrębna gwarancja.

    I odkladasz te paragony wraz z gwarancjami w jedno miejsce ?

    >> Moze sie jakos zabezpieczaja z gory, typu
    >> dostawa 5% wiecej na reklamacje.
    > To nadal problem sprzedawcy, nie klienta.

    Tylko ze wtedy faktycznie moze isc szybko, bo sklep zalatwia to sam.

    >> A dodatkowo - jak akumulator pada, to zazwyczaj i elektryka ma pewien
    >> problem, i tak naprawde nie wiadomo co tu zawinilo ..
    >
    > Dorabiasz ideologię - wymieniłem parę akumulatorów i zawsze była to
    > wina akumulatorów, a nie elektryki. Podobnie znajomi.

    No to wtedy patrz RoMan - markowy akumulator wytrzymuje 10 lat.
    I co - kupisz sobie taki ?

    > Oczywiście były
    > i sytuacje, że winna była elektryka, ale to przy "dłubkach-
    > specjalistach", którzy zamiast pojechać do warsztatu na diagnostykę
    > bawili się w drutologię stosowaną.

    Oj tam, pierwsze objawy czasem trudno zauwazyc, bo niewyrazne sa.
    A aku juz dostaje w d*.
    A warsztaty ... malo to zali bylo na grupie ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: