  • 81. Data: 2012-03-08 17:10:47
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 15:40, ALEX MR pisze:

    > Poużywaj to zrozumiesz.

    > Mylisz się nie masz nawet połowy.

    No to wymień choć kilka rzeczy których mógłbym zazdrościć posiadaczom
    fonów z Androidem. Oczywiście z Twojego punktu widzenia.

    > A co ma do rzeczy system w szybkości łapania fixa?

    Nie mam pojęcia, ale jest faktem że mój Monte łapie sygnał
    kilka/kilkanaście razy dłużej od aparatu z Androidem na pokładzie. Być
    może chodzi o coś innego niż system.

  • 82. Data: 2012-03-08 17:11:31
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 14:15, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Jeszcze bardziej mnie urzeka ciąg dalszy. Może powinieneś postawić na
    > iOS albo WP7 - tam pewnie system będzie decydował mniej o tym co
    > telefon robi, hehe :P

    Nie da się ukryć że te wymienione systemy są bardziej uporządkowane,
    konfigurowalne i mniej infiltrujące użytkownika od Androida. Ale jak
    już wcześniej pisałem - w telefonie niepotrzebny jest żaden system firm
    drugich.

  • 83. Data: 2012-03-08 17:12:36
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 14:11, Chris pisze:

    > No proszę a podobno studenci to teraz inteligentni ludzie ... mój 3
    > letni syn spokojnie sobie radzi z telefonem i androidem ...
    >
    > Nie widziałeś jak mój młody maluje, nawet ma specjalną
    > tablicę/sztalugę do malowania i rolki papieru :)

    Wierzę Ci na słowo, i oczywiście gratuluję takiego syna:-) .

  • 84. Data: 2012-03-08 17:13:38
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 12:44, atm pisze:

    > No i pieknie. Najwazniejsze zeby telefon byl dostosowany do potrzeb.

    Oczywiście, i żeby to nie on decydował o sobie, ale jego użytkownik sam
    się łączył z netem i decydował jakie wiadomości przesyłać, żeby nie
    pożerał pieniędzy właściciela na swoje potrzeby.

  • 85. Data: 2012-03-08 17:21:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-08 18:13, jadryś wrote:

    > Oczywiście, i żeby to nie on decydował o sobie, ale jego użytkownik sam
    > się łączył z netem i decydował jakie wiadomości przesyłać, żeby nie
    > pożerał pieniędzy właściciela na swoje potrzeby.

    Tak wlasnie jest w moim SGS2: mam skrot na pulpicie do ustawien danych
    pakietowych, odhaczam to usawienie i po klopocie. W sumie 3 tapniecia (w
    Defy z CM7 bylo jedno).
    Poza tym moge wylaczyc aktualizacje aplikacji czy tez aktualizacje
    systemu via GSM i wtedy moge bezstresowo miec wlaczone przesylanie
    danych pakietowych caly czas. Dane beda pobierane przez aplikacje, ktore
    sam wybralem np widget pogody czy push email.

  • 86. Data: 2012-03-08 17:23:24
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > danych pakietowych caly czas. Dane beda pobierane przez aplikacje, ktore
    > sam wybralem np widget pogody czy push email.

    Zapomnialem jeszcze o jednym idiotoodpornym komunikacie podczas
    zaznaczania danych pakietowych mowiacym, ze przesyl danych moze sie
    wiazac z dodatkowymi oplatami.

  • 87. Data: 2012-03-08 17:26:12
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 18:21:14 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > danych pakietowych caly czas. Dane beda pobierane przez aplikacje, ktore
    > sam wybralem np widget pogody czy push email.

    Jakby tak jeszcze dało się wyłączyć szpiegowanie dokładnie wszystkiego co
    robisz na telefonie i gdzie to robisz, to już w ogóle byłoby cudownie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 88. Data: 2012-03-08 17:26:45
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 8 03 2012 18:10, jadryś pisze:

    > No to wymień choć kilka rzeczy których mógłbym zazdrościć posiadaczom
    > fonów z Androidem. Oczywiście z Twojego punktu widzenia.

    Możliwość wgrania aplikacji która rozszerza możliwości fona, praktycznie
    co tylko chcesz.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 89. Data: 2012-03-08 17:30:03
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-08 18:26, Waldek Godel wrote:

    > Jakby tak jeszcze dało się wyłączyć szpiegowanie dokładnie wszystkiego co
    > robisz na telefonie i gdzie to robisz, to już w ogóle byłoby cudownie.

    Wiesz, ten zarzut mozna wysnuc w stosunku chyba do wszystkich telefonow
    z systemem (jak chocby zamieszanie w iOS z przesylem lokacji do
    Stefana). W Androidzie np odkliknalem przesylanie lokacji gdziestam i
    coz niewiele wiecej jestem w stanie zrobic poza ograniczeniem ilosci
    poufnych informacji w telefonie czymkolwiek bylby napedzany.

  • 90. Data: 2012-03-08 17:32:54
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 18:30:03 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > coz niewiele wiecej jestem w stanie zrobic poza ograniczeniem ilosci
    > poufnych informacji w telefonie czymkolwiek bylby napedzany.

    Ale tylko w Androidzie żeby uzyskać pełną funkcjonalność, musisz explicite
    wyrazić zgode na wysyłanie twojej historii połączeń, treści SMSów, treści
    oglądanych przez przeglądarkę oraz położenia (nawet jak nie używasz GPS) do
    Mountain View oraz - co więcej - na marketingowe przetwarzanie tych danych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie