  • 71. Data: 2012-03-08 14:53:06
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 15:37, ALEX MR pisze:

    > Masz jakiś zakaz używania plonkownicy?

    A czy skorzystanie przeze mnie z plonkownicy spowoduje, że inni nie będą
    widzieli jej mądrości? ;)

    > Eee tam, bez Animki ta grupa już nie będzie taka sama.

    Animka udziela się na wielu grupach. Nie powiem, kiedyś była zabawna.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 72. Data: 2012-03-08 15:11:55
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 15:42:36 +0100, Błażej napisał(a):

    > Przyznam się, że za diabła nie wiem co mam, czy HBOOT czy CM7v2. Nie wiem
    > jak zainstalować ten HBOOT co podałeś w linku. Proszę o jakiś poradnik po
    > polsku.

    To tylko znaczy, że zdecydowanie nie powinieneś tego robić.
    Jak już poczytasz to i owo, a zwłaszcza nauczysz się podstaw, to spróbuj
    ponownie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 73. Data: 2012-03-08 15:14:05
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 8 03 2012 15:53, Andrzej Libiszewski pisze:

    > A czy skorzystanie przeze mnie z plonkownicy spowoduje, że inni nie będą
    > widzieli jej mądrości? ;)

    A co się nagle taki troskliwy stałeś?

    > Animka udziela się na wielu grupach. Nie powiem, kiedyś była zabawna.

    IMAO nadal jest, tylko jej się dowcip wyostrzył :-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 74. Data: 2012-03-08 15:53:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 16:14, ALEX MR pisze:

    > A co się nagle taki troskliwy stałeś?

    A czemu nie?

    > IMAO nadal jest, tylko jej się dowcip wyostrzył :-)

    Niestety nie. Przecież nic nowego nie wymyśliła.

  • 75. Data: 2012-03-08 15:54:48
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 15:42, Błażej pisze:

    > Przyznam się, że za diabła nie wiem co mam, czy HBOOT czy CM7v2. Nie wiem
    > jak zainstalować ten HBOOT co podałeś w linku. Proszę o jakiś poradnik po
    > polsku.

    Podałem ci wszelkie źródła jakie są potrzebne i procedurę krok po kroku.
    Użyj google jeśli to za mało. Albo mi zapłać, to zrobię to za ciebie.

  • 76. Data: 2012-03-08 16:04:22
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 8 03 2012 16:53, Andrzej Libiszewski pisze:

    > A czemu nie?

    To ustaw innym plonkownice.

    > Niestety nie. Przecież nic nowego nie wymyśliła.

    Animka jest jak wino, czym starsza tym lepsza :-)

  • 77. Data: 2012-03-08 16:05:12
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 8 03 2012 16:54, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Podałem ci wszelkie źródła jakie są potrzebne i procedurę krok po kroku.
    > Użyj google jeśli to za mało. Albo mi zapłać, to zrobię to za ciebie.

    Ile i dlaczego tak drogo?

  • 78. Data: 2012-03-08 16:37:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 07 Mar 2012 19:21:01 +0100, w
    <4f57a70e$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> napisał(-a):

    > No ale o jakich problemach mówisz? :)

    Te które rozwiązujesz ;p.

  • 79. Data: 2012-03-08 17:04:49
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 16:54:48 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Podałem ci wszelkie źródła jakie są potrzebne i procedurę krok po kroku.
    > Użyj google jeśli to za mało. Albo mi zapłać, to zrobię to za ciebie.

    Szczery do bólu. Aż mnie kieszeń zabolała ;)
    Widzę, że nadużyłem Twojej cierpliwości. OK. Spróbuję się pomęczyć.
    Dziękuje.

  • 80. Data: 2012-03-08 17:06:41
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 15:11:55 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > To tylko znaczy, że zdecydowanie nie powinieneś tego robić.

    Już zrobliłem i działa, a że tak na pół gwizdka to inna sprawa. Nie od razu
    Win7 napisano.

    > Jak już poczytasz to i owo, a zwłaszcza nauczysz się podstaw, to spróbuj
    > ponownie.

    Próbował to będę na pewno. Możesz być tego pewien.