  • 21. Data: 2012-03-03 14:13:39
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Mar 2012 18:36:51 +0100, w <d8tppplfk709$.zoblynn5nnvx.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> napisał(-a):

    > Problem, jak aplikacja nie pozwala się przerzucić na kartę. Poza tym część
    > danych i tak jest przechowywana w pamięci systemowej.

    LinkSD i już pozwala.

  • 22. Data: 2012-03-03 14:51:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-03 15:00, Błażej pisze:

    > Czy możesz mi napisać, czy po zmianie rom itd. masz u siebie nadal nakładkę
    > (luncher) HTC Sense? Bardzo mi przypadła do gustu ta nakładka, sprawdzałem
    > inne i zawsze wracałem do oryginału.

    Nakładka jest częścią ROM i jej obecność lub brak zależy od tego co to
    za ROM :) Ja u siebie mam wersję Sense 3.5, Oryginalna z Desire to 1.9.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 23. Data: 2012-03-03 14:53:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-03 15:13, r...@k...pl pisze:

    > LinkSD i już pozwala.

    Na niemodyfikowanym systemie? Coś mi się nie wydaje.

  • 24. Data: 2012-03-03 20:33:05
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sat, 03 Mar 2012 15:51:52 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Nakładka jest częścią ROM i jej obecność lub brak zależy od tego co to
    > za ROM :) Ja u siebie mam wersję Sense 3.5, Oryginalna z Desire to 1.9.

    Rozumiem, że ROM który masz w telefonie ma w sobie HTC Sense v3.5.
    Czyli muszę poszukać takiego samego romu.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 25. Data: 2012-03-04 08:32:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 21:33:05 +0100, Błażej napisał(a):

    > Rozumiem, że ROM który masz w telefonie ma w sobie HTC Sense v3.5.
    > Czyli muszę poszukać takiego samego romu.

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=131
    5961

    Wolno rozwijany (nierozwijany?), bo developerowi padł Desire :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 26. Data: 2012-03-04 14:04:05
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 09:32:57 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=131
    5961

    > Wolno rozwijany (nierozwijany?), bo developerowi padł Desire :)

    Widzę, że kolega czyta w moich myślach (miałem nadzieję, że link się pojawi
    :)) Dziękuję bardzo.
    Nie rozumiem "tylko" jednej rzeczy bo ja słabo gawarit pa angielsku
    REQUIREMENTS:
    - CM7r2 or stock HBOOT
    Co to jest?

  • 27. Data: 2012-03-04 15:12:16
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 15:04:05 +0100, Błażej napisał(a):

    > - CM7r2 or stock HBOOT
    Dokładnie to nie wiem co to jest CM7r2 i ten stock HBOOT

  • 28. Data: 2012-03-04 15:15:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 16:12:16 +0100, Błażej napisał(a):

    > Dokładnie to nie wiem co to jest CM7r2

    Cyanogen MOD 7 release 2

    http://lmgtfy.com/?q=desire+HBOOT

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 29. Data: 2012-03-04 16:45:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-04 15:04, Błażej pisze:

> [...]
    > :)) Dziękuję bardzo.
    > Nie rozumiem "tylko" jednej rzeczy bo ja słabo gawarit pa angielsku

    W ogólności sposób podziału przestrzeni _wewnętrznej_ telefonu na
    partycje. Zalecany jest CM2r2.

  • 30. Data: 2012-03-04 17:59:59
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 04 Mar 2012 17:45:51 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > W ogólności sposób podziału przestrzeni _wewnętrznej_ telefonu na
    > partycje. Zalecany jest CM2r2.

    Dziękuję.
    Znalazłem taką instrukcję w sieci
    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=51825
    Czy postępując wg niej wgram Twojego ROMa bez problemów czy trzeba coś
    inaczej zrobić?
    Wybaczcie moje pytania, ale jestem zielony i nie chcę go uwalić przy
    pierwszej operacji.