  • 191. Data: 2012-03-13 15:33:39
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-12 16:13, AL pisze:

    > no ale co z tymi mapami off-line.
    >
    > Przez moment mialem 4 rozne aplikacje offline zainstalowane (sygic,
    > automapa, igo, wbudowany route66).
    >
    > Na e51 wciaz mam rowniez sygica i garmina xt (rowniez off line)
    >
    > Ciezko mi odniesc sie do 'my travel', gdyz nie widzialem tego na oczy
    > - ale ta aplikacja jakos nie jest zbytnio popularna (nie slyszalem o
    > niej) a wiec i czesto uzywana a idac dalej - zbyt dobra by wybieralo
    > ja wielu uzytkownikow.
    > Kto jest dostawca map dla tej aplikacji 'my travel'?

    Jest to program do obsługi map. Mapy trzeba pobrać oddzielnie i
    we-travel wskazać ścieżkę. A co do zalet, to największą jest to że ani
    sam program, ani użytkowanie go nic nie kosztuje. Jakością przebija te
    darmowa na Androida.

    Nie wiem, instalowałem ten program z mapą jakiś rok temu, i jakoś nie
    utkwiło w pamięci. Ale z tego co pamiętam to można wgrać różne wersje
    map. Są do zainstalowania całe atlasy map.

  • 192. Data: 2012-03-13 15:42:46
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-13 12:50, cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "jadryś"<r...@y...com> napisał w wiadomości
    > Wobec zalewu masy taniej chinszczyzny warto podac jakiej marki to sa
    > tablety i co Ci w nich nie pasuje.
    > 50% tego co jest na rynku nie waro nawet brac do reki :)

    Jedyne co mi w nich przeszkadza to system Android. Jakoś nie mogę się do
    tego chasu jaki on wnosi do urządzeń przyzwyczaić.

    > Tu tez warto by podac marke telefonu i coz on takiego ten domownik tam
    > psuje ?

    Samsung 9000. Nie daje sobie rady z menu telefonu.

  • 193. Data: 2012-03-13 21:49:19
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-13 16:33, jadryś pisze:

> [...]
    > utkwiło w pamięci. Ale z tego co pamiętam to można wgrać różne wersje
    > map. Są do zainstalowania całe atlasy map.

    wyglada jakbys mowil o TrekBudy.
    Tam tez tworzy sie atlasy i mapy mozna pobrac z roznych serwisow (jest
    program do generacji atlasow z zachowaniem wybranych ma i poziomow
    szczegolowosci).
    Niestetyu brak routingu - takiego strikte jak zapewnia nawigacja
    samochodowa - wiec turystycznie OK - do innych celow - niespecjalnie.

    Rozumiem, ze My way ma routing ?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 194. Data: 2012-03-13 21:53:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-13 16:42, jadryś pisze:

    > Jedyne co mi w nich przeszkadza to system Android. Jakoś nie mogę się do
    > tego chasu jaki on wnosi do urządzeń przyzwyczaić.

    a marka tabletu?

    bo uwierz, ze ten sam system na tablecie za np. 300pln (np. GoClever) i
    na tablecie np. GalaxyTab (i to tym pierwszej generacji) to niebo a
    ziemia (jaki typ ekranu masz w swoich tabletach - bo jednak ten czynnik
    duzo znaczy w tych urzadzeniach).
    No i skoro jeden tablet z androidem okazal sie pomylka, to co cie
    sklonilo do zakupu drugiego ... rowniez z androidem?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 195. Data: 2012-03-16 19:56:39
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-13 22:53, AL pisze:

> [...]
    > No i skoro jeden tablet z androidem okazal sie pomylka, to co cie
    > sklonilo do zakupu drugiego ... rowniez z androidem?

    Ten pierwszy to Lark Freeme 70.5 Gps-Dvbt a drugi Huawei slim 3g. I żeby
    nie było niejasności - nie mam do nich uwag krytycznych jako do
    urządzeń... tylko ten system pozostawia wiele do życzenia.
    Prosta odpowiedź - na w rozmiarze 7" nie ma tabletów z innym systemem.

  • 196. Data: 2012-03-16 19:57:32
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-13 22:49, AL pisze:

> [...]
    > Niestetyu brak routingu - takiego strikte jak zapewnia nawigacja
    > samochodowa - wiec turystycznie OK - do innych celow - niespecjalnie.

    No, niezupełnie, TrekBuddy raczej nie sprawdzi się jako nawigacja
    drogowa, a w we travel są wszystkie funkcje nawigacji drogowej.
    Trekbuddy to program do określania pozycji na mapie. Mam zresztą obydwa
    te programy w telefonie.

  • 197. Data: 2012-03-19 22:53:48
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    jadryś <r...@y...com> wrote:

> [...]
    > urządzeń... tylko ten system pozostawia wiele do życzenia.
    > Prosta odpowiedź - na w rozmiarze 7" nie ma tabletów z innym systemem.

    Zauważyłeś już chyba, że jakiekolwiek uwagi krytyczne wobec kiepskiej
    ergonomii interfejsu androidowego są niemile widziane na tej grupie.

  • 198. Data: 2012-03-20 18:13:09
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX MR <c...@g...pl> wrote:

    > Poużywaj to zrozumiesz.

    > Mylisz się nie masz nawet połowy.

    Widocznie nie jest mu potrzebne 500 000 fart apps.

  • 199. Data: 2012-03-20 18:20:45
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > pamięci mało i wszystkie na raz się nie mieszczą z fotkami i jakimiś
    > innymi pierdołami, co do których nawet nie ma jak sprawdzić co to jest
    > i ile miejsca zajmuje.
    > Na koniec się okazuje że popularna "gra w ptaki", co to ją syn
    > sąsiadów pokazywał, kosztuje dodatkowo dychę. A i tak nie ma za nią
    > jak zapłacić bo nie akceptują tej karty rabatowej z tesscoexpress.
    > I co ma potem taki właściciel Lummi na kolejne 2 latka powiedzieć?
    > Że źle zainwestował zeta, zawsze może sobie powtarzać to co mu mówił
    > sprzedawca, że ładna i ma wszystko co mu potrzeba.

    A czy ty lub ktoś z twoich najbliższych znalazł się w takiej dyskomfortowej
    sytuacji, czy tylko jakaś paranoja lub inna nerwica każe ci wymyślać takie
    zatrważające historie?
    I co to ma wspólnego z Monte i jego zadowolonymi użytkownikami, psychopato?

  • 200. Data: 2012-03-20 18:22:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX MR <c...@g...pl> wrote:

    > Bo jadryś naiwnie wierzy że Java czyni z telefonu smartfon. I nawet
    > biedak nie wie że smartfon i telefon dzieli przepaść.

    Znaczy kupić telefon z androidem to jak wpaść do przepaści?