  • 181. Data: 2012-03-11 07:44:43
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu So 10 03 2012 20:23, Waldek Godel pisze:

    > 10 działów informatycznych nie wystarczy, żeby zrobić PDA z Androidem z
    > czytnikiem kodów paskowych i odpowiednim oprogramowaniem. Tu jeszcze długo
    > będzie rządził WM

    Nie przeczę że WM jest lepszym rozwiązaniem do takich niszowych
    zastosowań. Ale mi bardziej chodzi o to że większość użytkowników takich
    urządzeń ledwo je zna i umie obsłużyć to co im na nich zainstalowano. I
    WM mimo swoich zalet nie jest dla zwykłego użyszkodnika.
    Sam mam kumpla, dyrektor na całą Polskę zagranicznej firmy, a n97 to dla
    niego czarna magia. Zapytałem co robi gdy potrzebuje coś zainstalować
    czy tylko skonfigurować. Odpowiedź jest miażdżąca: od tego to ja mam
    informatyków. I tyle.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 182. Data: 2012-03-11 08:00:13
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu So 10 03 2012 21:59, jadryś pisze:

    > Nic podobnego, jest sporo rzeczy którymi można rozszerzyć funkcjonalność
    > telefonu, ot choćby nawigacja "We Travel" Uwierz że w Androd Market nie
    > znajdziesz nawet w przyblizeniu tak dobrego, darmowego programu.

    Ale w Nokia Sklepie znajdziesz. A przy okazji, znajdziesz aplikację w
    Javie która potrafi sama wyłączyć moduł GSM/UMTS w zależności od
    godziny/położenia via BTS/Node-B/ położenia via satelity GPS?

    > '

    > Tyle daje że nawet nie ma wyboru gdzie chcę taką aplikację zainstalować
    > - w urządzeniu czy na zewnętrznej karcie pamięci..

    W Symbianie/Nokii jak najbardziej jest. Pamiętaj na Droidzie świat się
    nie kończy :-)

  • 183. Data: 2012-03-11 09:02:19
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 09:00:13 +0100, ALEX MR
    <c...@g...pl> naskrobał przy słoiku:
    Market nie

    a co takiego robi ta aplikacja 'we travel' ?

    > Ale w Nokia Sklepie znajdziesz. A przy okazji, znajdziesz aplikację
    > Javie która potrafi sama wyłączyć moduł GSM/UMTS w zależności od
    > godziny/położenia via BTS/Node-B/ położenia via satelity GPS?

    pierszy program z brzegu: Lama (apk)
    (i dodatkowo wiele innych rzeczy wlacznie z uruchamianiem dowolnego
    programu czy innej funkcjonalnosci w telefonie - ustawiasz profile w
    zaleznosci od godziny i lokalizacji (jak sam napisales wyzej). Dziala
    OK.

    --
    AL

  • 184. Data: 2012-03-11 09:12:30
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 11 03 2012 10:02, ALdroid pisze:

    > pierszy program z brzegu: Lama (apk)

    .apk to Java? A ja naiwny myslałem że .jad/.jar to Java, a .apk to
    Droid. Widać Andrzej podstępnie mnie wprowadził mnie w mylny błąd ;-)

  • 185. Data: 2012-03-11 11:44:32
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-11 10:12, ALEX MR pisze:

    > .apk to Java? A ja naiwny myslałem że .jad/.jar to Java, a .apk to
    > Droid. Widać Andrzej podstępnie mnie wprowadził mnie w mylny błąd ;-)

    a dlaczego chcesz koniecznie w Java - czy to daje cos do lansu? ;)
    Pisale o aplikacjaxh z Ovi marketu (czyli Nokiowych) - jak asz symbiana,
    to bedziesz raczej szukal sis/sisx
    (dlatego specjalnie napisalem apk - wlasnie by kogos nie wprowadzic w blad)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 186. Data: 2012-03-11 18:57:09
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 11 03 2012 12:44, AL pisze:

    > a dlaczego chcesz koniecznie w Java

    Bo jadryś naiwnie wierzy że Java czyni z telefonu smartfon. I nawet
    biedak nie wie że smartfon i telefon dzieli przepaść.

    > czy to daje cos do lansu? ;)

    Do lansu na dzielni dodaje tylko iPhone :-P

  • 187. Data: 2012-03-12 10:42:10
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-11 10:02, ALdroid pisze:

    > a co takiego robi ta aplikacja 'we travel' ?

    Mapy GPS offline.

  • 188. Data: 2012-03-12 10:43:09
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-11 09:00, ALEX MR pisze:

    > Ale w Nokia Sklepie znajdziesz. A przy okazji, znajdziesz aplikację w
    > Javie która potrafi sama wyłączyć moduł GSM/UMTS w zależności od
    > godziny/położenia via BTS/Node-B/ położenia via satelity GPS?

    Akurat moje wątpliwości dotyczą Androida, a z tego co się orientuje
    firma Nokia nie zamieszcza tego systemu w swoich produktach. Raz w życiu
    miałem w ręku aparat z Symbianem na pokładzie. I odniosłem dość
    pozytywne wrażenia.

    > W Symbianie/Nokii jak najbardziej jest. Pamiętaj na Droidzie świat się
    > nie kończy :-)

    Myślę że coś w tym jest.. O ile zdecyduję się w następnym telefonie na
    system zewnętrzny, to tylko Symbian ew. Windows.

  • 189. Data: 2012-03-12 15:13:32
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-12 11:42, jadryś pisze:

    > Mapy GPS offline.

    no ale co z tymi mapami off-line.

    Przez moment mialem 4 rozne aplikacje offline zainstalowane (sygic,
    automapa, igo, wbudowany route66).

    Na e51 wciaz mam rowniez sygica i garmina xt (rowniez off line)

    Ciezko mi odniesc sie do 'my travel', gdyz nie widzialem tego na oczy -
    ale ta aplikacja jakos nie jest zbytnio popularna (nie slyszalem o niej)
    a wiec i czesto uzywana a idac dalej - zbyt dobra by wybieralo ja wielu
    uzytkownikow.
    Kto jest dostawca map dla tej aplikacji 'my travel'?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 190. Data: 2012-03-13 11:50:06
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Jestem niezbyt szczęśliwym posiadaczem dwu tabletów opartych na
    > systemie Android.

    Wobec zalewu masy taniej chinszczyzny warto podac jakiej marki to sa
    tablety i co Ci w nich nie pasuje.
    50% tego co jest na rynku nie waro nawet brac do reki :)

    > Oczywiście z telefonem też mam styczność, jeden z domowników co chwilę
    > prosi zebym zobaczył co jest nie tak w jego fonie z Androidem.

    Tu tez warto by podac marke telefonu i coz on takiego ten domownik tam
    psuje ?