  • 171. Data: 2012-03-10 20:08:02
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 19:23:02 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > 10 działów informatycznych nie wystarczy, żeby zrobić PDA z Androidem z
    > czytnikiem kodów paskowych i odpowiednim oprogramowaniem. Tu jeszcze długo
    > będzie rządził WM

    a wpisales w to niedobre google "inventory scanner android" ?
    To na drugi raz wpisz.

    J.

  • 172. Data: 2012-03-10 20:14:29
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 21:08:02 +0100, J.F. napisał(a):

    > a wpisales w to niedobre google "inventory scanner android" ?
    > To na drugi raz wpisz.

    tak, już to widzę, jak pracownik supermarketu skanuje dostawę towaru
    kamerką w stockowym telefonie i aplikacyjką z marketu, z której dane
    zamiast bezpośrednio lądować w systemie ktoś będzie musiał ręcznie tam
    umieścić z pliku .csv
    Gratuluję wyobraźni i inteligencji.

    BTW - wśród wyników wyszukiwania jest m.in. ta strona:
    http://romisys.tech.officelive.com/Services.aspx
    gdzie na 5 urzadzeń, dwa mają Windows Mobile, dwa Windows CE a jeden ekran
    Androidowy. Idę o zakład, że ten androidowy ma modyfikowany system, bez
    aplikacji google, pracujący tylko z tym jednym systemem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 173. Data: 2012-03-10 20:56:29
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-09 13:02, kakmar pisze:
> [...]
    > pamięci mało i wszystkie na raz się nie mieszczą z fotkami i jakimiś
    > innymi pierdołami, co do których nawet nie ma jak sprawdzić co to jest
    > i ile miejsca zajmuje.
    > Na koniec się okazuje że popularna "gra w ptaki", co to ją syn sąsiadów
    > pokazywał, kosztuje dodatkowo dychę. A i tak nie ma za nią jak zapłacić
    > bo nie akceptują tej karty rabatowej z tesscoexpress.
    > I co ma potem taki właściciel Lummi na kolejne 2 latka powiedzieć?
    > Że źle zainwestował zeta, zawsze może sobie powtarzać to co mu mówił
    > sprzedawca, że ładna i ma wszystko co mu potrzeba.

    Gdy w grę wchodzi moda to rozum jest na dalszym planie. Przyznam że
    swojego Monte kupiłem też ze względu na modę na "dotykowce", ale w moim
    wypadku nie ma mowy o jakimkolwiek rozczarowaniu aparatem, i na dodatek
    brak Androida uważam za zaletę tego telefonu. - Jestem zwolennikiem
    uporządkowania i przejrzystości, a także całkowitej kontroli nad swoim
    urządzeniem.

  • 174. Data: 2012-03-10 20:59:17
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-09 22:30, ALEX MR pisze:

    > Java to się nadaje do popierdułek, a nie aplikacji.

    Nic podobnego, jest sporo rzeczy którymi można rozszerzyć funkcjonalność
    telefonu, ot choćby nawigacja "We Travel" Uwierz że w Androd Market nie
    znajdziesz nawet w przyblizeniu tak dobrego, darmowego programu.

    '

    > Popierdułkami Java? Miej litość.
    > Otwarty OS daje Ci możliwość instalacji aplikacji z autostartem,
    > działające w tle i z dostepem do hardware.

    Tyle daje że nawet nie ma wyboru gdzie chcę taką aplikację zainstalować
    - w urządzeniu czy na zewnętrznej karcie pamięci..

  • 175. Data: 2012-03-10 20:59:44
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-09 12:19, Andrzej Libiszewski pisze:

    > A tak konkretnie, to gmaps pozycjonuje również na bazie znanych wi-fi
    > lub położenia stacji bazowych.

    Mam AGPS, tylko że on pokazuje rozrzut do 4 km. W miarę dokładna pozycja
    jest dopiero po złapaniu sygnału z satelitów.

  • 176. Data: 2012-03-10 21:00:27
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-09 12:22, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Na przykład można wyłączyć automatyczną synchronizację gmaila i w
    > ogóle usług google, zostawiając ręczną...

    Z tego co widzę, jednak nie ma takiej możliwości. Android zaraz monituje
    o włączenie synchronizacji.

  • 177. Data: 2012-03-10 21:01:00
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-09 12:30, Chris pisze:
> [...]
    > choćby Gmaila żeby samodzielnie się nie łączył z netem?
    >
    > Usatwienia > konta i synchronizacja > potem ustawiasz sobie synchro

    Niestety, ani w jednym tablecie ani w drugim jest tylko możliwość
    włączenia-wyłączenia synchronizacji, bez żadnych opcji.

  • 178. Data: 2012-03-10 21:01:59
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-09 15:34, atm pisze:

    > Ponizej otrzymales odpowiedz odnosnie wylaczenia autosynchronizacji.
    > Dodatkowo mozesz sobie na pulpicie stworzyc skroty do synchronizowania
    > wybranych elementow lub wszystkiego:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.af
    terhoursdevelopers.android.synker&feature=related_ap
    ps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSwiY29tLmFmdGVyaG91cnNkZXZlbG
    9wZXJzLmFuZHJvaWQuc3lua2VyIl0.

    Wypróbuję to w najbliższym czasie. Dzięki za info.

  • 179. Data: 2012-03-10 21:18:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 20:14:29 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > kamerką w stockowym telefonie i aplikacyjką z marketu, z której dane
    > zamiast bezpośrednio lądować w systemie ktoś będzie musiał ręcznie tam

    Ale kto ci takich glupstw naopowiadal.

> [...]
    > Androidowy. Idę o zakład, że ten androidowy ma modyfikowany system, bez
    > aplikacji google, pracujący tylko z tym jednym systemem.

    No i wlasnie o to chodzi - dalo sie zmodyfikowac, wywalic, i uzyskac
    pozadany efekt.

    J.

  • 180. Data: 2012-03-10 21:21:16
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 22:18:26 +0100, J.F. napisał(a):

    > No i wlasnie o to chodzi - dalo sie zmodyfikowac, wywalic, i uzyskac
    > pozadany efekt.

    Pożądany przez kogo? I dlaczego wciąż sprzedają w takim razie urządzenia z
    Windows, i to 400% więcej?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan