  • 161. Data: 2012-03-09 22:24:48
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pt 9 03 2012 23:10, Waldek Godel pisze:

    > A z nim skończy się epoka dostępu do hardware.

    Jak tak dalej trend do tworzenia dumbfonów będzie trwał :-/

    > Z tym trupem nie przesadzaj, wciąż sprzedaje się świetnie, choć nie masowo.
    > I to za kasę, której nawet Apple by pozazdrościło.

    GUI WM umarł umarł. I nic go nie wskrzesi. Teraz jest WP.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 162. Data: 2012-03-09 22:34:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 09 Mar 2012 23:24:48 +0100, ALEX MR napisał(a):

    > GUI WM umarł umarł. I nic go nie wskrzesi. Teraz jest WP.

    Zieeeeew.
    http://www.motorola.com/Business/US-EN/Business+Prod
    uct+and+Services/Bar+Code+Scanning/Scan-equipped+Mob
    ile+Computers/MC75A+HF
    http://www.motorola.com/Business/US-EN/Business+Prod
    uct+and+Services/Bar+Code+Scanning/Scan-equipped+Mob
    ile+Computers/MC65_US-EN
    itp, itd..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 163. Data: 2012-03-09 22:43:48
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pt 9 03 2012 23:34, Waldek Godel pisze:

> [...]
    ile+Computers/MC75A+HF
    > http://www.motorola.com/Business/US-EN/Business+Prod
    uct+and+Services/Bar+Code+Scanning/Scan-equipped+Mob

    A jaki udział w rynku mają te cuda?

  • 164. Data: 2012-03-09 22:50:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 09 Mar 2012 23:43:48 +0100, ALEX MR napisał(a):

    uct+and+Services/Bar+Code+Scanning/Scan-equipped+Mob
    ile+Computers/MC75A+HF
    uct+and+Services/Bar+Code+Scanning/Scan-equipped+Mob
    ile+Computers/MC65_US-EN

    > A jaki udział w rynku mają te cuda?

    W swoim? Spory.
    Przecież napisałem, że to nie jest sprzedaż masowa.
    Ale są rynki, na których WM ma się dobrze i jeszcze długo się tak będzie
    miało. Powiem więcej - będzie się miało tym lepiej, im bardziej wszyscy
    inni producenci będą utrudniali dostęp do sprzętu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 165. Data: 2012-03-10 18:28:08
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pt 9 03 2012 23:50, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > miało. Powiem więcej - będzie się miało tym lepiej, im bardziej wszyscy
    > inni producenci będą utrudniali dostęp do sprzętu.

    Tylko szkoda że to nisza dla nerdów, a na topie jest Droid i iOS :-/

  • 166. Data: 2012-03-10 18:40:23
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 19:28:08 +0100, ALEX MR napisał(a):

    > Tylko szkoda że to nisza dla nerdów, a na topie jest Droid i iOS :-/

    Chyba ci się coś poważnie pozajączkowało. Zobacz dokładnie o czym mowa -
    99% użytkowników tego nie poradziłoby sobie z włączeniem komputera -
    magazynierzy, wózkarze, kurierzy, listonosze itp.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 167. Data: 2012-03-10 18:42:46
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu So 10 03 2012 19:40, Waldek Godel pisze:

    > Chyba ci się coś poważnie pozajączkowało. Zobacz dokładnie o czym mowa -
    > 99% użytkowników tego nie poradziłoby sobie z włączeniem komputera -
    > magazynierzy, wózkarze, kurierzy, listonosze itp.

    I dlatego tacy ludzie wybiorą Droida niż WinMob. Większe
    prawdopodobieństwo że jakoś sobie poradzą.

  • 168. Data: 2012-03-10 18:44:03
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 19:42:46 +0100, ALEX MR napisał(a):

    > I dlatego tacy ludzie wybiorą Droida niż WinMob. Większe
    > prawdopodobieństwo że jakoś sobie poradzą.

    Prywatnie tak. Do pracy nie, bo droid się do tego nie nadaje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 169. Data: 2012-03-10 18:53:40
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu So 10 03 2012 19:44, Waldek Godel pisze:

    > Prywatnie tak. Do pracy nie, bo droid się do tego nie nadaje.

    Do pracy to im takie urządzenie skonfiguruje i nauczy obsługi paru
    programów dział informatyczny. I tyle wystarczy.

  • 170. Data: 2012-03-10 19:23:02
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 19:53:40 +0100, ALEX MR napisał(a):

    > Do pracy to im takie urządzenie skonfiguruje i nauczy obsługi paru
    > programów dział informatyczny. I tyle wystarczy.

    10 działów informatycznych nie wystarczy, żeby zrobić PDA z Androidem z
    czytnikiem kodów paskowych i odpowiednim oprogramowaniem. Tu jeszcze długo
    będzie rządził WM

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na