  • Data: 2012-03-21 18:02:16
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > ale 3.7" jest wystarczajaco duzy by zmiescic tam ciut wiecej niz 6
    > kafli

    Np. ośm kafli? Zamiast niepotrzebncyh ramek, okrągłych guzików i suwaków?

    > wow - zywe kafle - potrafia sie juz ruszac?

    Zawsze potrafiły.

    > a co umiescisz na ekranie glownycm procz kafli? Jeszcze wiecej kafli?

    Tak. A ty co umieścisz? Jeszcze więcej widżetów?

    > Przeciez nawet tapety se nie mozesz ustawic

    Mogę.

    > a nowy dzwonek musisz prezygotowycwac z instrukcja obslugi

    Nie muszę.

    > A gdybym chcial aby telefon wypowiadal glosno osobe, ktora dzwoni -
    > pelnym zdaniem po polsku - WP7 da rade?

    To jakaś funkcja dla niedowidzących klientów Emporii?

    > To ze se mozesz walnac buzke kolezki z podowrka na glownym pulpicie -
    > to nie znaczy, ze ten interfejs jest cudowny.

    No jak nie jak tak
    A umieszczenie kolejnego widżeta na piątym pulpicie czyni interfejs
    cudownym?

    > to przynosi strate producentowi - bo ogranicza zbior ludzi, ktorzy
    > zwroca na to rozwiazanie uwage.

    A jakoś zawsze wszyscy zawsze kupowali Windows i Maki, a możliwością zmiany
    powłoki z niedorobionego KDE na niedorobione Gnome podniecali się tylko
    psychopaci z linuksowego marginesu.
    Fakty jak zwykle nie chcą słuchać się twojej oderwanej od rzeczywistości
    ideologii.

    > i tym samym dal zarobic calej masie mniejszych firm, ktore od razu
    > dostrzegli luke na rynku.

    No i świetnie. Wolałbyś, żeby mieli monopol na wszystko? Albo żeby agencja
    reklamowa Google miała monopol?

    > ale ja jak i wiele osob tak ma i jakos to dziala.

    Tak samo was wielu jak linuksiarzy.

    > menu i jego znajomosc powoduje, ze do poszczegolnych funkcji dostaje
    > sie szybciej niz przegladajc kolejne wstazki - ktore dodatkowo
    > zaslaniaja czesc ekranu

    Menu i toolbary zasłaniają znacznie więcej ekranu, gdy aplikacja ma
    pierdylion funkcji jak Office.
    I wstążki nie trzeba się uczyć na pamięć.

    he-story-of-the-ribbon.aspx

    > taaa podawales juz - dalej mnie nie przekonuje.

    Ciebie nic nie przekona, że czarne jest czarne.

    > tak samo jak mnie idea managera plikow w windows - koncepcji jedynie
    > slusznej wg M$. Pierwsze kroki ze swiezym system zaczynam od
    > zastapienia managera plikow i dziwie sie, ze M$ wciaz sie trzyma tej
    > jednookienkowej archaicznej wersji -

    A co ci broni otworzyć więcej okien? Głupie przyzwyczajenia do antycznego
    dwuokienkowego interfejsu Norton Commandera? Owszem, NC był super jak
    jeszcze nie było systemów graficznych.

    > A IE sluzy mi tylko po to by dociagnac inna przeglarke

    A co na to twój psychiatra?
    http://www.youtube.com/watch?v=4DbgiOCTQts