  • Data: 2012-03-21 17:31:01
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-21 12:53, Skrypëk pisze:

    > Zwłaszcza na urządzeniach z małych ekranem nie ma miejsca na jakieś
    > fiu-bzdiu fajerwerki i zabawy w graficznego developera. Do budowania
    > interfejsów służą duże ekrany i prawdziwe narzędzia.

    ale 3.7" jest wystarczajaco duzy by zmiescic tam ciut wiecej niz 6 kafli
    - no chyba, ze telefon z WP7 ma byc odpowiednikiem emporii dla osob
    starszych i niedowidzacych ;)

    > Taka też idea przyświeca całemu designowi Metro i żywych kafli.

    wow - zywe kafle - potrafia sie juz ruszac?

    > Ale mi też nikt nie zabrania dostosować. To ty sobie jakoś dziwnie
    > wyznaczyłeś granicę między "moje" i "nie moje".

    a co umiescisz na ekranie glownycm procz kafli? Jeszcze wiecej kafli? ;)
    Przeciez nawet tapety se nie mozesz ustawic a nowy dzwonek musisz
    prezygotowycwac z instrukcja obslugi sciagnoeta z jakiegos forum z
    trikami dla WP7.
    A gdybym chcial aby telefon wypowiadal glosno osobe, ktora dzwoni -
    pelnym zdaniem po polsku - WP7 da rade?

    To ze se mozesz walnac buzke kolezki z podowrka na glownym pulpicie - to
    nie znaczy, ze ten interfejs jest cudowny.

    > Miedzy czym a czym? Dwoma niedorobionymi rozwiązaniami zamiast jednego
    > stabilnego, ładnego i szybkiego? Po co? To nie przynosi żadnych
    > benefitów ani dostawcy ani klientowi.

    to przynosi strate producentowi - bo ogranicza zbior ludzi, ktorzy
    zwroca na to rozwiazanie uwage.
    M$ w smartfonach nie jest niestety potentatami by narzucac swoje chore
    wymysly uzytkownikow - to nie Office.

    > Bo nie chciał się zajmować tworzeniem niepotrzebnie dwóch
    > konkurencyjnych rozwiązań niepotrzebnie zwiększając koszty i obniżając
    > jakość? Projekt, kod, dokumentacja i wsparcie same się nie wyczarują.

    i tym samym dal zarobic calej masie mniejszych firm, ktore od razu
    dostrzegli luke na rynku. M$ po prostu na sile chcial wypromowac
    wstazki, liczac, ze uzytkownicy w koncu je zaakceptuja.
    Szkoda, ze przy okazji wprowadzenia wsteg zrabal calkowicie np. edytor
    rownan.

    > Dwukrotne zwiększenie wszelkich instrukcji obsługi niczemu nie służy. No
    > i jeszcze te pluginy i dodatki firm trzecich -och jaki to by był dopiero
    > burdel i kłopot, zeby napisać wtyczkę do Office 2007, gdyby miała dwa
    > równe interfejsy.

    ale ja jak i wiele osob tak ma i jakos to dziala.

    > Jakbyś przestał korzystać ze starego, to byś się w końcu przyzwyczaił i
    > na stare już nawet nie chciał patrzeć. True story.

    menu i jego znajomosc powoduje, ze do poszczegolnych funkcji dostaje sie
    szybciej niz przegladajc kolejne wstazki - ktore dodatkowo zaslaniaja
    czesc ekranu (niestety wsteg sie nie pozbede, gdyz nie wszystkie
    funkcjje mam w nowym menu - dogranym).

    > Bo się nad tym glębiej nie zastanawiałeś.
    > Tu zawsze polecam obejrzenie tego video z prezentacji:
    > http://blogs.msdn.com/b/jensenh/archive/2008/03/12/t
    he-story-of-the-ribbon.aspx

    > Długie ale warto.

    taaa podawales juz - dalej mnie nie przekonuje.
    tak samo jak mnie idea managera plikow w windows - koncepcji jedynie
    slusznej wg M$. Pierwsze kroki ze swiezym system zaczynam od zastapienia
    managera plikow i dziwie sie, ze M$ wciaz sie trzyma tej jednookienkowej
    archaicznej wersji - pewnie wg ciebie rowniez amizing ;)
    A IE sluzy mi tylko po to by dociagnac inna przeglarke czy programy
    zastepujace rozwiazania zastosowane standardowo w windows.

    --
    pozdr
    Adam (AL)