  • Data: 2012-03-09 11:22:22
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: TGor <t...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-09 01:13, Waldek Godel wrote:

    > Firma jest też dyspozycyjna wobec bogatych korporacji z kasą:
    > http://telekomunikacja.org/fsc/

    Nie narzekajcie no, Godel:

    "Na koniec mogę dodać, że ten Loox to nie jest jedyny przypadek tej
    firmy." zwraca wynik ładnie. Naprawili? Naprawili. No, a teraz
    rozejdźcie się... tu nie ma nic do oglądania.

    A merytorycznie: nasuwa mie sie jedno pytanie, a jest to pytanie ważne:
    jak żyć? Od kogo kupować.

    Od 3 miesiecy zastanawiam sie nad wywaleniem oryginalnego Androida z DS,
    ale ciągle nie mam na to czasu, a telefon służbowy ciężko uwalić bez
    późniejszego tłumaczenia się.

    Po Twoich wpisach chyba się za to wezmę, tylko jeszcze nie wybrałem gotowca.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."