  • 11. Data: 2013-02-12 23:54:29
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > Ostatnio dwóch zaprzyjaźnionych biznesmenów dopisało do wpisu
    > do ewidencji usługi "wypożyczania auta" i wzajemnie sobie
    > wypożyczyli. Podobno cały VAT odpisali i całość amortyzują,
    > a nie tylko 20kEuro. Podobno nikt się ich nie czepia.

    Kazdy szanujacy sie biznesmen ma wypozyczalnie i pomoc drogowa...
    Ja mam tylko wypozyczalnie :)

    Najfajniejsze jest pointa:

    "Samar ocenia, że z tytułu niezapłaconej akcyzy za takie samochody budżet
    państwa stracił w ubiegłym roku ok. 11 mln zł. "

    ja bym to napisal tak

    "Samar ocenia, że z tytułu niezapłaconej akcyzy za takie samochody budżet
    państwa nie oskubał obywateli w ubiegłym roku z ok. 11 mln zł. "

    Zawsze twierdzilem, ze podatki sa po to aby ich nie placic. Kiedys nie
    placilem teraz legalnie unikam...

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2013-02-13 00:31:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-12 23:21, Jaroslaw Postawa pisze:

    > To mi przypomniało, jak kiedyś na przejście graniczne podjechała
    > wypasiona fura z kratką i była wielka awantura, że cofnęli go na pas dla
    > ciężarówek (coś koło doby czekania). :)
    >

    > Pozdrawiam,
    > Jarek

    A jak kratkowcy wjadą tam, gdzie będzie znak zakazu B-5 to mandat :)

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 13. Data: 2013-02-13 00:36:15
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 23:54:29 UTC+1 użytkownik Pa_blo napisał:
> [...]
    >
    > państwa nie oskubał obywateli w ubiegłym roku z ok. 11 mln zł. "
    >

    > Zawsze twierdzilem, ze podatki sa po to aby ich nie placic. Kiedys nie

    Tylko jak Ci pikawa wysiądzie to nie chciej nowej na koszt podatników. Sam zapłać za
    przeszczep. A potem kupuj lekarstwa bez dopłaty. Tak będzie chyba uczciwie.

  • 14. Data: 2013-02-13 00:48:09
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-02-13 00:31, megrims pisze:

    > A jak kratkowcy wjadą tam, gdzie będzie znak zakazu B-5 to mandat :)

    To jeszcze im dodajmy prawo jazdy C, viatolle i wszystkie inne
    ograniczenia dla ciężarówek i problem kratek sam się rozwiąże. Do
    bankowozów licencję pracownika ochrony i konieczność jechania w aucie
    kierowcy i konwojenta. Wszystko da się załatwić. :>

    Albo znajdźmy jakiegoś uczciwego człowieka, zróbmy go dyktatorem i niech
    zaprowadzi porządek... Się rozmarzyłem.

  • 15. Data: 2013-02-13 01:26:11
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/13/2013 12:48 AM, Jaroslaw Postawa wrote:

> [...]
    > kierowcy i konwojenta. Wszystko da się załatwić. :>
    >
    > Albo znajdźmy jakiegoś uczciwego człowieka, zróbmy go dyktatorem i niech

    korwin ?

  • 16. Data: 2013-02-13 01:57:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 00:48:09 +0100, Jaroslaw Postawa napisał(a):

    > Do
    > bankowozów licencję pracownika ochrony i konieczność jechania w aucie
    > kierowcy i konwojenta.

    Na bankowozy to właśnie coś tam uchwalili.
    Może nie konwojenta, ale kierowca będzie musiał mieć jakieś uprawnienia.

  • 17. Data: 2013-02-13 02:09:47
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > korwin ?

    A slyszales kiedykolwiek Korwina nawolujacego do uprzykrzania zycia
    przedsiebiorcom?
    Ci ludzie prowadza firmy, daja innym prace, placa podatki, kupuja
    produkty wytworzone przez innych przedsiebiorcow, moze zbyt gornolotnie
    to zabrzmi, ale to oni buduja nasz kraj. Rozne Tuski i Vincenty w dowod
    wdziecznosci nie pozwalaja im kupic samochodu koniecznego niemal przy
    kazdej DG i odliczyc podatku, od paliwa takze. Ci ludzie kombinuja jak
    zarobic i nie wyciagaja reki do panstwa. To oni do wafla nedzy generuja
    wzrost gospodarczy, a nie pierdzistolek urzedas, co wymysla a to kratke,
    a to pickupa, a to viaCiula.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2013-02-13 02:13:27
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Handluje hurtowo kokainą.

    Nie wazne czym handlujesz, wazne, zebys mial kase fiskalna;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2013-02-13 06:35:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-13 02:09, Pawel O'Pajak wrote:

    > A slyszales kiedykolwiek Korwina nawolujacego do uprzykrzania zycia
    > przedsiebiorcom?

    Od kiedy uniemożliwanie robienia wałków to "uprzykrzanie"?

    Shrek

  • 20. Data: 2013-02-13 07:34:35
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-13 01:57, Tomasz Pyra pisze:

    > Na bankowozy to właśnie coś tam uchwalili.
    > Może nie konwojenta, ale kierowca będzie musiał mieć jakieś uprawnienia.

    chyba nie (przynajmniej o tym nie słyszałem) ale doszły nowe wymogi -
    m.in. kuloodporne szyby, więc przeróbka już nie będzie opłacalna (bo
    Ferrari to jednak powinno jak najmniej ważyć a nie kuloodporne szyby wozić)

    Lukasz