    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <kfe15b$hfa$1@news.task.gda.pl> <kfeh7h$eb9$1@news.icpnet.pl>
    <c...@g...com>
    <kffilp$qr4$1@news.icpnet.pl>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <511bcecb$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <511e55da$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1302181134250.1572@quad>
    Subject: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Date: Mon, 18 Feb 2013 16:52:55 +0100

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1302181134250.1572@quad..
    .

    > Chyba nie o to chodzi.
    > Prędzej o to, że te najdroższe leczenia pochodzą AFAIR z odrębnej
    > publi, odrębnie finansowanej z budżetu.

    Wiem o co mu chodzi, tylko że pomija te czynniki, z którymi ma styczność
    więcej ludzi, w szczególności ogólnie zdrowych.
    A ich się NIE DA pominąć.

    > Mówiąc więc o "zakresie świadczeń" trzeba najpierw się upewnić,
    > które do niego NIE wchodzą.
    >
    > Na razie Ty wskazujesz, że nie wchodzą do nich sporo świadczeń
    > realizowanych "niezwłocznie", co powoduje całkiem sporo kosztów
    > bezpośrednich (późniejsze droższe leczenie) i pośrednich (z faktu
    > nieproduktywności czekającego a nie leczonego).

    Albo i jego zejścia w międzyczasie.
    Dla mnie takie ubezpieczenie nie jest funta kłaków warte.
    Zresztą i jego cena, (bodajże 200 zł miesięcznie kosztuje dobrowolne objęcie
    ubezpieczeniem w NFZ) o tym świadczy.
    Lepszy rydz niż nic, ale ubezpieczenie zdrowotne to to jest tylko jak ktoś
    wie że jest ciężko chory.