  • 1. Data: 2018-04-09 00:03:30
    Temat: Kupię każde auto
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Co się kryje za takimi ogłoszeniami?
    Ciekawi mnie, co się dzieje z takim zardzewiałym gratem, za którego
    kupujący każde auto zapłacił 1500 zł - tnie i po kawałku sprzedaje na
    złom i to mu wychodzi na plus? Czy wykręcają kilka części, które są coś
    warte, a resztę podrzucają w lesie?
    Za niejeżdżącego, zardzewiałego dostawczaka dawali 1500 zł. Jaki to ma sens?

  • 2. Data: 2018-04-09 00:11:00
    Temat: Re: Kupię każde auto
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 00:03:30 +0200, Poldek napisał(a):

    > Za niejeżdżącego, zardzewiałego dostawczaka dawali 1500 zł. Jaki to ma sens?

    Jak się uda odzyskać trochę części, a resztę sprzeda na złom, to widocznie
    wychodzą na swoje.

  • 3. Data: 2018-04-09 00:25:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > warte, a resztę podrzucają w lesie?
    > Za niejeżdżącego, zardzewiałego dostawczaka dawali 1500 zł. Jaki to ma sens?

    1500? Sporo. To bylo oficjalne zlomowanie ?

    Podejrzewam, ze sa doplaty dla stacji zlomowania. Ale raczej nie az
    tyle.

    Czesci tak dobrze schodza ? Za Bugiem ?

    Ile on wazy ? sam zlom stalowy jest obecnie troche warty, tona ze
    750zl.

    J.

  • 4. Data: 2018-04-09 01:09:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-09 o 00:25, J.F. pisze:

    > 1500? Sporo. To bylo oficjalne zlomowanie ?

    Nie wiem, na razie były tylko oględziny i propozycja ceny.
    Ale raczej umowa kupna-sprzedaży samochodu, a nie złomowanie.
    Samochód stoi w miejscu od 5 lat i się nie rusza. Przyjechali,
    obejrzeli, powiedzieli, że zapłacą 1500,- i go zabiorą lawetą.
    Stare dostawcze renault. Modelu nie pamiętam, ale takie już dziś nie
    jeżdżą po ulicach, więc wątpię, żeby ktoś potrzebował części.

    > Ile on wazy ? sam zlom stalowy jest obecnie troche warty, tona ze
    > 750zl.

    Nawet jeżeli waży 2 tony, to są też koszta ogólne.
    Dziwne.

  • 5. Data: 2018-04-09 01:32:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > tyle.
    >
    > Czesci tak dobrze schodza ? Za Bugiem ?
    >
    > Ile on wazy ? sam zlom stalowy jest obecnie troche warty, tona ze

    Rok temu w kwietniu w oficjalnym punkcie utylizacji aut za pojazd
    ważący ciut poniżej tony oferowali 400zł. Cenę ustalali na podstawie
    wagi pojazdu wpisanej w dowód rejestracyjny.

    W tym przypadku stawiał bym że na papierach z tego zabytka jeszcze
    pojeździ coś młodszego co nagle zmieniło właściciela i własne
    numery ma w ewidencji pojazdów skradzionych.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-04-09 01:52:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 01:32:23 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Rok temu w kwietniu w oficjalnym punkcie utylizacji aut za pojazd
    > ważący ciut poniżej tony oferowali 400zł. Cenę ustalali na podstawie
    > wagi pojazdu wpisanej w dowód rejestracyjny.

    ten wazy pewnie wiecej, a i cena zlomu mogla podskoczyc, skoro
    gosporarka rosnie.

    > W tym przypadku stawiał bym że na papierach z tego zabytka jeszcze
    > pojeździ coś młodszego co nagle zmieniło właściciela i własne
    > numery ma w ewidencji pojazdów skradzionych.

    Byc moze, ale oni "kupia kazde auto".
    Do kazdego maja cos na podmianke ?
    W klasie aut wartych z 5 tys ... to sie w ogole oplaca ?

    J.

  • 7. Data: 2018-04-09 06:17:54
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Stare dostawcze renault. Modelu nie pamiętam, ale takie już dziś nie
    > jeżdżą po ulicach, więc wątpię, żeby ktoś potrzebował części.

    Dostawczaki rządzą się innymi prawami niż osobówki, zaproponowali 1500,
    jak przyjdzie do transakcji to zmniejsza cenę do 1000. Kupią, umyją,
    podmalują gdzie trzeba i za 3000 pójdzie do sprzedaży i jeszcze ze 2
    domy wybuduje:). I wszyscy zadowoleni...

    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 8. Data: 2018-04-09 08:25:52
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    J.F. pisze:

    > Byc moze, ale oni "kupia kazde auto".
    > Do kazdego maja cos na podmianke ?
    > W klasie aut wartych z 5 tys ... to sie w ogole oplaca ?

    "KAŻĘ" to tylko w ogłoszeniu, w praktyce kupią tylko takie na jakim parę
    stówek (lub parenasnie) zarobią.

  • 9. Data: 2018-04-09 09:03:07
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    J.F. pisze:

    > Byc moze, ale oni "kupia kazde auto".
    > Do kazdego maja cos na podmianke ?
    > W klasie aut wartych z 5 tys ... to sie w ogole oplaca ?

    "KAŻDE" to tylko w ogłoszeniu, w praktyce kupią tylko takie na jakim
    parę stówek (lub parenasnie) zarobią.

  • 10. Data: 2018-04-09 09:37:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 09:03:07 +0200, cyklista napisał(a):
    > "KAŻDE" to tylko w ogłoszeniu, w praktyce kupią tylko takie na jakim
    > parę stówek (lub parenasnie) zarobią.

    Ja tam mysle, ze kazde. Tylko wlasciciel uslyszy 400, a nie 1500.

    Ale tak spojrzec w liste, o, takie auto czeka na papiery, musimy je
    miec, wiec walnac z grubej rury 1500 ... nie wydaje mi sie :-)

    J.