  • 11. Data: 2018-04-09 14:32:32
    Temat: Re: Kupię każde auto
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 00:03:30 +0200, Poldek napisał(a):

    > Ciekawi mnie, co się dzieje z takim zardzewiałym gratem, za którego
    > kupujący każde auto zapłacił 1500 zł - tnie i po kawałku sprzedaje na
    > złom i to mu wychodzi na plus?

    Sprawne części idą na sprzedaż, a reszta na do huty lub utylizacji.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2018-04-09 14:33:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 01:09:23 +0200, Poldek napisał(a):

    > Stare dostawcze renault

    Diesel?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2018-04-09 14:36:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 09:37:10 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ja tam mysle, ze kazde.

    Nie każde, testowałem na swoim starociu.

    Złomowisko płacilo jakieś 250 zł, ostatecznie poszedł za 700 i sami
    odebrali lawetą (legalnie, bo dostałem zaświadczenie o demontażu), ale
    kosztowało mnie to ze 20 telefonów. Większość w ogóle nie była
    zainteresowana.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2018-04-09 15:05:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]

    >ale
    >kosztowało mnie to ze 20 telefonów. Większość w ogóle nie była

    A dzwoniles po takich "kupie kazde auto" ?

    To niezainteresowanie to jak sie wyrazalo - "pan przyjedzie, to
    zezlomujemy" ?

    J.

  • 15. Data: 2018-04-09 16:32:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 15:05:58 +0200, J.F. napisał(a):

    > A dzwoniles po takich "kupie kazde auto" ?

    Właśnie tak, bo wyszedłem z założenia, że jak każde to kurde każde, ale
    okaząło się to zawracaniem dupy. Od razu pytania jaka marka, jaki rocznik i
    w końcu "nie jestem zainteresowany".

    > To niezainteresowanie to jak sie wyrazalo - "pan przyjedzie, to
    > zezlomujemy" ?

    Po typowych złomowiskach nie dzwoniłem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 16. Data: 2018-04-09 17:42:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 kwietnia 2018 00:03:32 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
    > Co się kryje za takimi ogłoszeniami?
    > Ciekawi mnie, co się dzieje z takim zardzewiałym gratem, za którego
    > kupujący każde auto zapłacił 1500 zł - tnie i po kawałku sprzedaje na
    > złom i to mu wychodzi na plus? Czy wykręcają kilka części, które są coś
    > warte, a resztę podrzucają w lesie?
    > Za niejeżdżącego, zardzewiałego dostawczaka dawali 1500 zł. Jaki to ma sens?

    Wpisz w google "Stare auto do Afryki"